مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدي گفت: نبود ملي‌پوشان در اردوي تركيه در كار پرسپوليس تاثير مي‌گذارد.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط پرسپوليس و اردوي اين تيم در تركيه اظهار كرد: خوشبختانه همه چيز خوب پيش مي‌رود و شرايط بازيكنان هم در بهترين حالت است.

 

ضمن اينكه بازيهاي تداركاتي ما نيز شروع شده و خدا را شكر در بازي اول هم نمايش خوبي داشتيم. اميدوارم درتركيه هم آمادگي تيم بيشتر شود.

 

نورمحمدي درباره تاثير غيبت ملي‌پوشان پرسپوليس در اردوي تركيه گفت: به هر حال از نظر هماهنگي بازيكنان تاثير زيادي در كار ما دارد اما چاره‌اي نداريم و بايد با اين شرايط كنار بياييم، البته اين براي سرمربي تيم هم سخت است چرا كه بايد هرچه زودتر ارنج اصلي خود را پيدا كند.

 

وي درباره عملكرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات گفت: فكر مي‌كنم عملكرد خوبي داشتيم و بازيكناني كه گرفته‌ايم همه از بزرگان فوتبال ايران هستند. به نظر من تا اينجا نسبت به نيازهايي كه تيم داشته يارگيري شده است. در مقايسه با تيمهاي ديگر هم فكر مي‌كنم ما خوب كار كرده‌ايم. ضمن اينكه اسكلت فصل قبل تيم را حفظ كرده‌ايم.

 

نورمحمدي درپاسخ به اين سوال كه در مقايسه عملكرد پرسپوليس و استقلال كدام يك بهتر عمل كرده گفت: اگر با استقلال بخواهيم مقايسه كنيم فكر مي‌كنم ما بهتر يارگيري كرده‌ايم. به هرحال حضور علي كريمي در پرسپوليس يك وزنه خاص براي بازيكنان به حساب مي‌آيد و چه از نظر اسمي و چه از نظر فني بازيكنان خوبي گرفته‌ايم. ضمن اينكه ما نسبت به تيمهاي ديگر كمتر خروجي داشتيم و از اين لحاظ در مقايسه با استقلال تيم كاملتري هستيم. فكرمي‌كنم اگر يكي، دو بازيكن ديگر هم كه كادر فني قصد دارد به تيم اضافه كند به پرسپوليس بيايند ديگر مشكلي نخواهيم داشت.

 

مدافع پرسپوليس درباره حضور علي دايي در راه‌آهن هم گفت: به هر حال شرايط فوتبال ايجاب مي‌كند كه يك فرد درباشگاه‌هاي مختلفي حضور داشته باشد. اميدوارم دايي در راه‌آهن موفق باشد ضمن اينكه فكر مي‌كنم بزرگترين شانس راه‌آهن در اين فصل اين بود كه علي دايي را در كنار خود دارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)