پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دیدارهای تدارکاتی به ما کمک خواهد کرد تا از تعطیلات لیگ ضربه نخوریم.

رضا نورمحمدی روز شنبه گفت: مصدومیت را پشت سر گذاشته و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای خدمت به پرسپولیس دارم.

وی در مورد تعطیلات مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر، افزود: کادرفنی برای اینکه در شرایط مسابقه باقی بمانیم، چند بازی تدارکاتی خوب را در نظر گرفته است و فکر می کنم با این کار مشکلی نداشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: شاید این تعطیلات از یک جهت به سود ما باشد، زیرا به احتمال فراوان اکثر مصدومان ما تا بازی با ملوان و سپاهان خواهند رسید.

وی در مورد میزبانی پرسپولیس در فینال جام حذفی، تصریح کرد: برای ما فرقی نمی کند در کجا بازی کنیم، زیرا ما فقط به فکر قهرمانی در این مسابقات هستیم.

وی اظهار کرد: شاید سپاهانی ها هم دوست داشتند این مسابقه در ورزشگاه آزادی تهران باشد زیرا چمن این ورزشگاه به عملکرد بهتر آنها هم کمک خواهد کرد.

نورمحمدی همچنین با اشاره به خداحافظی مهدی مهدوی کیا در روز فینال جام حذفی، خاطرنشان کرد: او بازیکن بسیار بزرگی است و امیدوارم همه چیز برای خداحافظی مهدوی کیا در شان این بازیکن باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت خود برای فصل آینده با توجه به اتمام قراردادش، گفت: قرارداد من در پایان این فصل تمام می شود و هنوز هیچ صحبتی با مسئولان تیم نداشته ام و تمام مذاکرات به پایان مسابقات موکول شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا علاقه به ماندن در پرسپولیس دارد، اظهار داشت: به طور حتم با توجه به اینکه چند سال است برای این تیم بازی می کنم علاقه به حضور در حضور در پرسپولیس دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)