پرسپولیس نیوز :مدافع تیم پرسپولیس گفت:کادر فنی می خواست بازی را به سمت دروازه تیم فجر نزدیک تر کند و به همین دلیل من تعویض شدم.

رضا نورمحمدی درباره پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل فجرسپاسی عنوان کرد:پیش بینی می کردیم با حریفی بازی می کنیم که  دفاع چند لایه دارد.فجر می دانست پرسپولیس برای جبران شکست ناعادلانه در بازی با سپاهان به میدان می آید و به همین دلیل رو به بازی تدافعی آورد.

وی ادامه داد:سعی کردیم از دقیقه یک فشار بیاوریم و به دروازه حریف حمله کنیم.خدا را شکر توانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

نورمحمدی درباره داوری بازی گفت:باید خدا را شکر کنیم که داوری بازی پرسپولیس بدون مشکل تمام شد.به نظرم این اتفاق مهمی بود که هم دایی و هم یاوری پس از مسابقه از داوری تمجید کردند.داور مسابقه به صحنه ها نزدیک بود و به نظرم عدالت کامل در این مسابقه برقرار شد.

مدافع پرسپولیس درباره حضورش در دفاع چپ به جای میثم حسینی گفت:نظر کادر فنی بود که در این مسابقه مدافع چپ باشم.من در نیم فصل اول سال گذشته یکی،دو بار در این پست بازی کردم و مشکلی نداشتم.هر جایی کادر فنی صلاح بداند بازی می کنم و هیچ مشکلی ندارم.

وی درباره تعویضش در این مسابقه عنوان کرد:کادر فنی می خواست بازی را به سمت دروازه تیم فجر نزدیک تر کند و به همین دلیل من تعویض شدم.در کل مشکلی نیست و امیدوارم بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم.

نورمحمدی درباره اینکه آیا علی دایی در نیمه نخست در صحنه ای بر سرش فریاد کشید و از او انتقاد کرد اظهار داشت:دایی کنار خط بود و من هم کاملا نزدیک به او بودم.برای همین نیاز به فریاد نبود.علی آقا تذاکرات لازم را بیان می کرد و هرگز بر سر من فریاد نزد.

وی درباره پاسخ به اینکه با توجه به حضورش در تیم راه آهن در زمان سرمربیگری محمود یاوری چرا قبل از آغاز مسابقه به سمت او نرفت گفت:محمود خان بزرگ ماست.من،محمد رضا خلعتبری و محسن بنگر قبل از بازی در تونل ایشان را دیدیم و رخصت گرفتیم.من به شاگردی ایشان مانند سایر مربیانم افتخار می کنم و مشکلی بین مان نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)