پرسپولیس نیوز :مدافع تیم پرسپولیس گفت: دلم روشن است امسال می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

رضا نورمحمدی درباره شرایط کنونی پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذاریم و آماده شروع مسابقات می شویم.
وی درباره جریمه نقدی اش از سوی علی دایی خاطرنشان کرد: من به خاطر ترافیک در مسیر 5 دقیقه دیرتر به تمرین رسیدم و علی آقا هم به خاطر اینکه نظرم در تیم برایش بسیار مهم است، جریمه ام کرد. دلخوری از دایی ندارم و بسیار خوشحالم زیر نظر مربی هستم که نظم برایش اهمیت زیادی دارد.
مدافع پرسپولیس همچنین گفت:  دایی شناخت بسیار خوبی از پرسپولیس دارد و اکثر بازیکنان کنونی شاگرد علی دایی بودند. او بنا به احتیاجش نفراتی را جذب می کند و قطعا نفراتی را به پرسپولیس می آورد که در حد این تیم هستند و به درد تاکتیک دایی می خورند.
او درباره وضعیت مدافعان پرسپولیس تاکید کرد: خوشبختانه بنگر ماندنی شد، خلیل زاده هم به تیم اضافه شده و من دوست دارم سیدجلال حسینی هم بماند که خط دفاعی قدرتمندی داشته باشیم. من شخصا دوست دارم حسینی در پرسپولیس بماند چون او به تیم کمک می کند. از طرفی دایی هر کس در تمرینات بهتر باشد را در ترکیب قرار می دهد.
نورمحمدی در پایان افزود: دلم روشن است امسال می توانیم نتایج خوبی بگیریم. تیم خوبی داریم و با اضافه شدن سایر بازیکنان می توانیم در فصل جاری نتایج خوبی کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)