پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، او و دیگر بازیکنان این تیم تا زمانی که پول را ندیده و حق و حقوق خود را دریافت نکنند، وعده‌های مسئولان باشگاه را باور نخواهند کرد.

رضا نورمحمدی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در غیاب سیدجلال حسینی در دیدار مقابل داماش نمایش قابل قبولی را ارائه کرد   به اظهارنظر در خصوص شرایط پرسپولیس، دیدار سرخپوشان با راه‌آهن و … پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

برای بازی با راه‌آهن آماده هستید؟

با تمرینات بسیار خوب و مستمر همچنین بازی خوبی که مقابل داماش انجام دادیم از نظر فنی وضعیت مناسبی داریم و تنها مشکل‌مان مالی است. فعلاً منتظریم که این مشکل برطرف شود.

 اما ظاهراً قرار است امروز یا فردا پول‌ها به حساب‌تان واریز شود.

خیلی وعده و قول شنیدیم به همین دلیل تا پول را نبینیم وعده‌ها را باور نمی‌کنیم!

 در بازی با داماش کاپیتان پرسپولیس بودی. از این به بعد تو کاپیتان پرسپولیس هستی؟

به هرحال سیدجلال نبود و محمد نوری هم از ابتدا در ترکیب جایی نداشت. زمانی هم که در نیمه دوم نوری به زمین آمد می‌خواستم بازوبند را به او بدهم اما تاکید کرد بازوبند دستم بماند. با کسب اجازه از نوری بازوبند را با افتخار بر دستم نگه داشتم و خوشبختانه در بازی حساسی که من کاپیتان بودم، پرسپولیس برنده شد.

 قبول داری خط دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم دیدار مقابل داماش لرزان و پراشتباه بود؟

داماشی‌ها به دلیل اینکه یک گل عقب بودند از ابتدای نیمه دوم رو به بازی مستقیم آوردند و چاره را در حملات بی‌محابا می‌دیدند اما با این وجود فکر می‌کنم بازیکنان ما به ویژه در خط دفاعی عالی کار کردند و با تکل‌ها و بازی هوشمندانه‌ای که داشتند بازی را در آوردند.

 با توجه به اینکه پیش از این در تیم راه‌آهن بازی کرده‌ای، برای بازی مقابل این تیم انگیزه زیادی داری؟

انگیزه من مقابل راه‌آهن مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس کسب 3 امتیاز برای رسیدن به عنوان قهرمانی است. من 4 سال است که از راه‌آهن جدا شده‌ام و به همین دلیل رویارویی با این تیم برایم انگیزه و حس خاصی ندارد.

 اولویت‌تان در بازی با راه‌آهن چیست؟

برای ما در مقطع فعلی کسب 3 امتیاز از هر نکته دیگری مهمتر است و پس از آن به دنبال گل‌زده بیشتر هستیم. ما برای رسیدن به قهرمانی باید پیروز شویم و اینکه با چه نتیجه‌ای به این مهم دست پیدا کنیم، چندان اهمیت ندارد.

 به نظرت استقلال قادر به شکست فولاد در اهواز خواهد بود؟

استقلال با برتری مقابل الجزیره شرایط خوبی پیدا کرده و به همین دلیل من اعتقاد دارم می‌تواند از پس فولاد حتی در اهواز برآید. جدا از اینها استقلالی‌ها می‌دانند که برای زنده ماندن شانس قهرمانی‌شان هیچ چاره‌ای جز شکست فولاد ندارند به همین خاطر با تمام توان به میدان می‌روند.

 در مقطعی از فصل در فکر جدایی از پرسپولیس بودی. هنوز هم به جدایی فکر می‌کنی؟

هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام. در شرایط فعلی مطمئناً من فقط به قهرمانی و موفقیت پرسپولیس در لیگ فکر می‌کنم و در پایان فصل بهترین تصمیم را برای خود می‌گیرم.

 قبول داری که با درخشش سیدجلال حسینی و محسن بنگر بازی دادن به تو در خط دفاعی سخت بود؟

پرسپولیس ساختار دفاعی بسیار خوبی دارد به همین دلیل هم رکورد خوبی از خود برجای گذاشت اما با این وجود هرگاه که به میدان رفتم بهترین نمایش را از خودم ارائه کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)