پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان انگیزه بالایی برای موفقیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارند و بی‌تردید به کسب جام بیش از هر زمان دیگر امیدوار شدیم.

پس از جدایی «شجاع خلیل‌زاده» از پرسپولیس بسیاری بر این باور بودند که این تیم در خط دفاع کمبود بازیکن دارد چرا که یکی از مهم‌ترین عناصر خط دفاعی خود را از دست داده است اما کاپیتان اسبق سرخ‌ها معتقد است که این تیم با مشکل مواجه نخواهد شد.

رضا نورمحمدی در گفت ‌و گو با ایرنا در مورد مسائل مختلف مانند کمبود بازیکن در خط دفاعی، مشکلات مالی سرخپوشان و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس پیروزی خوبی برابر صنعت نفت آبادان در هفته دوم کسب کرد.

دیدار خوبی را شاهد بودیم و این تازه اول راه پرسپولیس برای کسب قهرمانی پنجم بود. امیدوارم روند پیروزی‌های تیم تداوم داشته باشد تا جایگاه مستحکمی در صدر جدول پیدا کند.

عملکرد تیم در این بازی چطور بود؟

همه بازیکنان خوب بودند. نکته قابل تمجید عملکرد خوب خط دفاعی تیم است که باعث می‌شود خیال همه از بابت عقب زمین راحت باشد.

انتقادات از عدم گلزنی تیم در جریان مسابقه مطرح می‌شود، این موضوع را قبول دارید؟

مهمترین مساله پیروزی است. پرسپولیس با عملکرد خوبش توانست ابتدا به گل برسد و سپس نتیجه را حفظ کند. تازه این بازی دوم بود و رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد. درست نیست از همین ابتدا انتقادات مطرح شود. باید زمان داد و در هفته‌های آینده پرسپولیس واقعی را دید.

مشکلات مالی همچنان از درون پرسپولیس به گوش می‌رسد.

شرایط خوب است. البته مانند همیشه مشکلاتی را می‌شنویم که امیدواریم تمام این مشکلات حل شود چرا که تنها عاملی که ممکن است برای این تیم مشکل ساز شود همین مسائل مالی است.

آیا پرسپولیس از نظر بازیکن، کمبودی دارد؟

قالب تیمی خوب است و هر بازیکنی در این قالب قرار بگیرد عملکرد خوبی خواهد داشت. بهتر بود بازیکن جذب می‌شد، اما نظر من این است که پرسپولیس از این نظر متضرر نخواهد شد.

پس از جدایی «شجاع خلیل‌زاده» خیلی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که پرسپولیس کمبود بازیکن در خط دفاع دارد. شما این موضوع را قبول دارید؟

یکی از نقاط قوت پرسپولیس حضور چند بازیکن در هر پست بود اما هنوز هم پرسپولیس بهترین مدافعان را دارد. سید جلال حسینی هنوز هم در اوج امادگی است و او یک رهبر خوب برای تیم است. در کنار او نیز کنعانی‌زادگان حضور دارد که او هم یکی از بهترین‌های ایران است. تا یکی دو ماه دیگر هم محمد انصاری باز خواهد گشت و فکر نکنم از این بابت به مشکل بخوریم.

پرسپولیس یک ماه دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. چقدر به قهرمانی این تیم امیدوار هستید؟

آنچه من از پرسپولیس در مسابقات قبلی لیگ قهرمانان دیدم، هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی این تیم را برای قهرمانی بگیرد. پرسپولیس سخت‌ترین حریفان را شکست داده و جای نگرانی نیست. انگیزه‌ و غیرتی که ما از بازیکنان در مسابقات قبلی دیدیم، به کسب جام بیش از هر زمان دیگر امیدوار شدیم.

اما تیم با مشکلاتی مواجه است. انتظار شما به عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس از مدیریت جدید باشگاه چیست؟

مدیریت تغییر کرده و آنها می‌خواستند با جذب بازیکن خودشان را نشان بدهند اما اولویت باید حل کردن مشکلات بازیکنان تیم باشد. ابراهیم شکوری خودش بازیکن پرسپولیس بوده و مشکلات را درک می‌کند. امیدوارم این موانع هر چه زودتر برطرف شود تا تیم در بهترین شرایط ممکن راهی لیگ قهرمانان آسیا شود. همانطور که گفتم کادر مدیریت بهتر است حل کردن مشکلات مالی بازیکنان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داد. این تیم روز پنجشنبه و در هفته سوم میهمان نفت مسجد سلیمان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)