مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا نورمحمدی کاپیتان فصل پیش راه‌آهن و مدافع این فصل پرسپولیس بازی فردای تیمش برابر صبای قم را سخت می‌داند.

 

او معتقد است بازی با تیم‌هایی که یاوری سرمربی آنهاست کار آسانی نخواهد بود. نورمحمدی می‌گوید: «بازی سختی مقابل صبا داریم به ویژه اینکه شناخت چندانی هم از تیم امسال آنها در دست نیست. اما همین قدر می‌دانم بازی با تیم هایی که مربی آنها محمود یاوری است سخت و دشوار خواهد بود.


او تیم‌های خوبی را روانه مسابقات می‌کند. با این حال ما تنها به برد و کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم. هدف ما قهرمانی است و نباید از رویارویی با دیگران نگران باشیم. »


 

او شرایط خودش را هم خوب توصیف می‌کند:

 

«خدا را شکر مجموعه خوبی دور هم جمع شده‌ایم. من هم شرایط خوبی دارم ولی سعی می‌کنم بازی به بازی از این هم بهتر شوم. از اول که دور هم جمع شدیم و تمرینات را شروع کردیم هدفمان قهرمانی بود. من هم تلاش می‌کنم تا یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در راه رسیدن به هدفش باشم.»


 

نورمحمدی می‌گوید: «از روز اولی که با پرسپولیس قرارداد بستم هدفم این بود که تبدیل به بازیکن فیکس این تیم شوم. برای همین همیشه در تمرینات و بازی‌های دوستانه خوب و با انگیزه ظاهر شده‌ام. خوشبختانه در بازی اول هم فیکس بودم و مزد زحمات خودم را گرفتم. بعد از این هم سعی می‌کنم به این روند ادامه دهم تا جایگاه خود در ترکیب اصلی را حفظ کرده و تبدیل به یک بازیکن تاثیرگذار در پرسپولیس باشم. البته رقیبان خوبی هم دارم و کارم بسیار سخت است.»


 

پرسپولیس در بازی هفته اول عملکرد خوبی در دفاع داشت و همین موضوع تعریف و تمجید همه را به دنبال داشت.نورمحمدی در این خصوص تاکید می‌کند: «ازحالا نمی‌شود در مورد خط دفاعی پرسپولیس و عملکرد آن نظر داد. هنوز زود است که بخواهیم بگوییم عملکرد ما مدافعان بدون نقص است. البته در بازی اول خیلی خوب تمرکز کردیم و خواسته کادر فنی را به اجرا گذاشتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را حفظ کنیم و بتوانیم بهترین خط دفاعی تیم باشیم. امیدوارم چه من و چه سایر مدافعان یعنی سپهر حیدری، مجتبی شیری و شیث رضایی هرکدام که در ترکیب بودیم بهترین نمایش را داشته باشیم. البته با هماهنگ شدن خط دفاعی به ویژه با دفاع‌های کناری یعنی اکبری و محمد در آینده شاهد دفاع‌ منسجم تری از پرسپولیس خواهیم بود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)