پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دیدار هفته آینده سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن بسیار سخت خواهد بود.

رضا نورمحمدی پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم همان پرسپولیسی شدیم که هواداران انتظارش را داشتند. می‌توانستیم در نیمه دوم به راحتی برنده این بازی باشیم. دو تیم به 3 امتیاز نیاز داشتند اما در نهایت تساوی رقم خورد.

وی افزود: روی گل اول سپاهان بازیکن حریف یارگیری نشد و آزاد بود. اگر اینگونه راحت گل نخوریم می‌توانیم به راحتی پیروز شویم. برانکو همواره به ما تاکید می‌کند که هر بازیکنی یار مستقیم مربوط به خود را مهار کند که در صحنه گل اول این اتفاق رخ نداد.

مدافع پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده با ذوب‌آهن گفت: با توجه به اینکه ذوب‌آهن نیز در کورس قهرمانی است دیدار بسیار سختی پیش روی ما است. باید تساوی امروز را هفته آینده در اصفهان جبران کنیم. امروز می‌توانستیم پیروز شویم اما دو موقعیت صددرصد را از دست دادیم.

نورمحمدی درباره فحاشی تماشاگران پرسپولیس به خلعتبری عنوان کرد: هواداران انتظار احترام دارند بویژه از آنهایی که پیش از این پیراهن پرسپولیس را برتن کرده‌اند. خلعتبری در دور رفت آن حرکت را انجام داد و این باعث شد که تماشاگران ما بر روی او حساس شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)