مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فقط برای اینکه عکس بگیرم پیراهن شماره 40 را انتخاب کردم زیرا عدد زیبایی است و در پیراهنهایی که مانده بود این عدد از بقیه بیشتر به چشم می‌آمد.

 

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایپنا، علیرضا نورمحمدی اظهارداشت: وقتی برای مذاکره با پرسپولیسی‌ها به دیدار کاشانی رفتم، با وی به توافق رسیدم و قراردادم را با این تیم بدون تأمل و درنگ امضا کردم.

 

 

وی در خصوص قراردادش تصریح کرد: باوجود اینکه گفته می‌شود قراراد من با پرسپولیس 2 ساله است چنین چیزی صحت ندارد و من به مدت یک سال با پرسپولیس قرارداد بستم.

 

مدافع جدید پرسپولیس در خصوص انتخاب پیراهن شماره 40 خاطر نشان کرد: شماره 40 را برای گرفتن عکس انتخاب کردم و چون در میان شماره‌هایی که مانده بود عدد 40 از بقیه زیباتر بود با موافقت کاشانی فقط با این پیراهن عکس یادگاری انداختم.

 

  

 

نورمحمدی در خصوص رقابت با مدافعانی نظیر سپهر حیدری و شیث رضایی افزود: این 2 از دوستان بسیار خوب من محسوب می‌شوند و من می‌خواهم در کنار رفاقت، رقابت خوبی با این 2 بازیکن داشته باشم.

 

 

وی در پایان گفت: 2، 3 سالی بود که می‌خواستم به پرسپولیس بیایم اما به دلایلی این امر امکان‌پذیر نمی‌شد تا اینکه این فصل قسمت شد که من به این تیم بیایم. در حال حاضر هم برای انجام کارهای مالیاتی به اداره مالیات آمدم و هر وقت مشکل مالیاتی‌ام حل شود برای ثبت قرارداد راهی هیأت فوتبال خواهم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)