کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: با این که این روزها از هر سو فشار زیادی به پرسپولیس وارد و مشکلات از هر طرف برای آن ایجاد می‌شود، باور من این است که تیم، به قدری توانایی دارد که با غلبه بر همه این مسائل، حواشی و کارشکنی‌های تمسخرآمیزی که شاهد هستیم، قهرمانی خود را تکرار کند.

کاپیتان سال‌های گذشته سرخپوشان که امروز سه‌شنبه به دعوت مدیران به باشگاه آمده بود، درباره دلیل این حضور گفت: آقایان سمیعی و شکوری تماس گرفته بودند تا بابت پیگیری مطالباتم گفت‌وگویی داشته باشیم. من از چند سال قبل مطالباتی دارم ولی به عنوان یک پرسپولیسی و کسی که همه داشته‌های خود را ازاین تیم و هواداران می‌دانم، دوست نداشتم از این ناحیه مشکلی برای پرسپولیس ایجاد شود. از طرفی با شکوری همبازی بودیم و به سمیعی هم بعد از همان ملاقات دوستانه‌ای که داشتم، ارادت پیدا کردم. این شد که درباره صرف‌نظر کردن از بخش مهمی از طلب خودم، هرچه گفتند قبول کردم و به توافق رسیدیم.

بازیکن اسبق سرخپوشان که حالا دیگر خود را آماده می‌کند تا وارد عرصه مربیگری فوتبال شود، درباره ارزیابی خود از شرایط این روزهای پرسپولیس، افزود: با این که باشگاه و تیم از هر سو، بسیار تحت فشار قرار دارند، می‌بینیم که پرسپولیس یک تیم خاص از نظر حرفه‌ای، اراده و نفراتی که در بخش‌های مختلف ان حضور دارند، است. کسانی درباره پرسپولیس، حرف‌های نامناسب مطرح می‌کنند که می‌بینند در زمین زورشان به این تیم نمی‌رسد. به آنها فشارآمده و می‌خواهند خودشان را به این شکل خالی کنند. برای همین است که سعی دارند با ایجاد حواشی و بیان حرف‌های تمسخرآمیز و تکراری، علیه پرسپولیس هجمه ایجاد کنند و تمرکز باشگاه و تیم را هم به هم بریزند.

وی درباره این که بعضی با افکاری ناسالم، مباحثی چون حمایت از پرسپولیس را مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: یک بار هم بگویند کدام حمایت؟ برنامه بازی‌ها که در اکثر موارد به زیان پرسپولیس تمام می‌شود و همین حالا هم برنامه ادامه مسابقات خواسته یا ناخواسته به سود رقبای پرسپولیس و به زیان این تیم شده است! مشکلات مالی هم که همیشه وجود دارد؛ دقیقا برخلاف بعضی تیم‌ها که بودجه و کمک دولتی هم دریافت می‌کنند. از نظر داوری هم که به صورت سنتی همیشه جمع موارد به ضرر پرسپولیس شده است. پس این حمایت کجا انجام می‌شود؟ آن سالی که ما نایب قهرمان لیگ شدیم، چه شرایطی بود؟

کاپیتان پیشین سرخپوشان افزود: اتفاقات آن دوره را که به یاد داریم. به خاطر اشتباهات داوری که صدای اعتراض کارشناسان داوری را هم درآورده بود، تا انتهای جدول رفتیم ولی هیچ‌کس را متهم نکردیم. با وجود آن شرایط، این حرف‌ها را نزدیم. جنگیدیم و تلاش کردیم و اگر فقط یکی از آن امتیازاتی که به دلیل اشتباهات داوری از ما گرفته شده بود را به دست می‌آوردیم، قطعا قهرمان می‌شدیم. البته سال‌های بعد از آن قهرمان شدیم. این است که پرسپولیس را خاص می‌کند. برای من جالب است سرمربیان همین تیم هایی که مرتب از این حرف‌ها می‌زنند، خودشان بر فنی بودن برتری پرسپولیس اذعان دارند.

نورمحمدی درباره پیش‌بینی خود از شرایط تیم در ادامه لیگ و اعتراض و ناراحتی هواداران و اعضای تیم به برنامه مسابقات و تحمیل شرایط سخت‌تر و نابرابر به پرسپولیس و به سود رقبای آن، تصریح کرد: بالاخره دوری تعداد زیاد بازیکن ملی‌پوش از تمرینات و عدم امکان ریکاوری و هماهنگی مجدد آنها در بازگشت از بازی‌های ملی، باعث تاثیر منفی می‌شود. این یک بحث فنی و کارشناسی است. کادرفنی و هواداران پرسپولیس حق دارند و درست هم می‌گویند. با این وجود، من می‌گویم پرسپولیس در این چند سال بارها با شرایط بسیار سخت روبرو بوده و با این مسائل آشناست. بچه‌ها نشان داده‌اند که در این مواقع با انرژی و انگیزه خاصی کار را ادامه می‌دهند و به همین دلیل از پس محرومیت‌ها، مصدومیت‌ها و بحران‌های دیگر برآمده‌اند. البته همان‌طور که گفتم به هر حال این برنامه‌ریزی که برای مسابقات وجود دارد، به سود رقبای پرسپولیس می‌شود و این فشار به ویژه با توجه به گرم شدن هوا و همچنین بازی ملی‌پوشان در گرمای بحرین، فشار را بیشتر می‌کند؛ ولی پرسپولیس با روزهای سخت آشنا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)