مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جديد و تازه وارد پرسپوليس به خوبى مى داند كه براى حضور ثابت در تركيب سرخ پوشان و كسب جايگاهى ثابت در پرسپوليس بايد تلاش ويژه اى را در دستور كار خود داشته باشد تا بتواند فصل پر بار و موفقيت آميزى را در جمع ارتش سرخ پشت سر بگذارد. 

عليرضا نورمحمدى، كه فصل قبل را در راه آهن گذراند و توانست عملكردى خوب از خود به نمايش بگذارد، شرايط فعلى تيم را براى شروع فصل، شرايطى ايده آل و مناسب مى داند.

• آلمان خوش گذشت؟
– جايتان خالى! حسابى  تمرين كرديم و برنامه هاى تيم را به اجرا درآوريم. واقعاً طى اين ۱۰ روز بدنهايمان ساخته و پرداخته شد تا بتوانيم به شرايط ايده آل نزديك شويم.

• اين فشار كه همه معتقدند فشار بالايى بوده، براى تيم مشكل ساز نبود؟
– با توجه به اينكه اكثر برنامه هاى بدنسازى ما در اردبيل برگزار شد، در آلمان به استثناى چند جلسه تمرين بدنسازى كه در برنامه داشتيم، اكثر كارهاى تاكتيكى را مرور كرديم. به هرحال اردوى تداركاتى وقتى معنا و مفهوم پيدا مى كند كه به تيم فشار بيايد و برنامه هاى مد نظر كادر فنى به اجرا درآيد.

 

 

 فشار زياد بود اما همه ما با تمام قدرت و انگيزه اى كه داشتيم آن را تحمل كرديم تا تيم آماده اى را براى شروع كارمان، روانه مسابقات كنيم.

• فكر مى كنى تا شروع مسابقات آمادگى پرسپوليس به مرز ايده آل برسد؟
– قطعاً همين طور است. ما زمانبندى خوبى داشتيم و خيلى به موقع و سروقت برنامه هاى تمرينمان را آغاز كرديم. همين موضوع به ما كمك مى كند از نظر زمان و وقت با كمبود مواجه نشويم. الان هم كه حدود ۱۰-۱۵ روز وقت داريم كه از آن براى رسيدن تيم به آمادگى صد در صد به نحو احسن استفاده خواهيم كرد.

• غير از مسائل فنى، از نظر روحى وضعيت تيم چطور است؟
– همانطور كه در بدو ورودم به پرسپوليس گفتم خدا را شكر جو خوب و دوستانه اى بر تيم حاكم است و اين ۲ اردوى تداركاتى هم كه در مجموع حدود ۱۷ روز طول كشيد به ما كمك كرد تا در كنار هم باشيم و نفرات جديد با نفرات قديمى آشنا شوند.

خوشبختانه ما همه با هم رفيق هستيم و در عين حال رقابت خوبى هم با هم خواهيم داشت؛ مساله اى كه به ما كمك مى كند تيم يكدست و سرحالى را براى حضور موفق در هر ۳ جام بسازيم.

• چقدر اميدوارى در اولين تجربه ات در پرسپوليس جايگاه ثابت و فيكس به دست آورى؟
– خوشبختانه ما مدافعان خوب و آماده اى داريم و همه از آمادگى مطلوبى برخوردار هستيم كه اين آمادگى به ما كمك مى كند، بتوانيم نظر مثبت كادر فنى را به خود جلب كنيم. در هر صورت همه ما آماده ايم و اينكه كداميك از ما بازى كند به نظر كادر فنى و شخص على دايى بر مى گردد.

 در مورد خودم هم بايد بگويم با توجه به آمادگى و شرايطى كه دارم، اميدوارم توانسته باشم نظر مثبت على دايى را به خودم جلب كنم و در اولين سال حضورم در پرسپوليس، بتوانم با حضور در تركيب اصلى تيم مهره مثمر ثمرى براى تيم محبوبم باشم. مى دانم كارم خيلى سخت است اما آمادگى كامل براى رقابت و تلاش كردن را در خودم مى بنيم.

• گفتى خط دفاع پرسپوليس مهره هاى خوب و آماده اى دارد، با اين حساب چه قولى در خصوص عملكرد اين خط به هواداران مى دهى؟
– از قول من بنويسيد نه تنها خط دفاع پرسپوليس، بلكه مجموعه تيم و ساير خطوط نيز جزو بهترين هاى ليگ مى شود. در مورد خط دفاعى هم قول ويژه  مى دهم كه با كمترين اشتباه و كمترين آمار گل خورده عنوان بهترين خط دفاعى فصل را به خودمان اختصاص دهيم و بتوانيم از اين طريق رضايت هوادارانمان را جلب نماييم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)