پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای برتری مقابل تراکتورسازی مجبوریم کریمی و دیگر بازیکنان این تیم را مهار کنیم.

رضا نورمحمدی اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم ما هر روز بهتر از گذشته می‌شود. در هفته‌های اخیر بدنسازی خوبی انجام دادیم و اکنون هم بازی‌های تدارکاتی انجام می‌دهیم تا شرایط مسابقه را به دست بیاوریم و آماده حضور در لیگ شویم.

وی با اشاره به بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی گفت: ما می‌خواهیم لیگ را با قدرت شروع کنیم و فرق ندارد که تراکتورسازی هم چقدر شرایطش عوض شده است. مهم تیم تراکتورسازی است که باید آن را از پیش رو برداریم.

نورمحمدی ادامه داد: به نظرم تیم تراکتورسازی در این چند ساله همیشه خوب بوده و با گرفتن چند بازیکن جدید خوب نشده، بلکه بهتر شده است. البته شرایط تیم ما هم خوب است و با چند بازیکن جدیدی که گرفتیم قدرت‌مان بیشتر شده است و آماده‌ایم هر تیمی را شکست دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره مهار انصاری‌فرد و کریمی نیز گفت: به هر حال ما شناخت خوبی از کریمی و انصاری‌فرد داریم. آنها بازیکنان خودمان بوده‌اند و به نظرم تمام تیم از آنها شناخت کافی دارند.

وی اضافه کرد: برای برنده شدن و اینکه گل نخوریم مجبوریم کریمی را مهار کنیم. با مهار کریمی و بازیکنان تاثیرگذار تراکتورسازی می‌توانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

نورمحمدی در مورد مدعیان قهرمانی لیگ سیزدهم نیز گفت: تیم ما از شروع تمرینات برای قهرمانی انگیزه زیادی داشته و فکر می‌کنم حضور آقای دایی هم شرایط ما را بهتر کرده است. هدف همه اعضای تیم قهرمانی است و اینکه حداقل بتوانیم یک جام را به هواداران تقدیم کنیم. برای قهرمان شدن باید از بازی اول نشان دهیم که شخصیت قهرمانی داریم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم به جز تیم ما استقلال، سپاهان و تراکتورسازی که خوب یارگیری کرده‌اند مدعی جدی قهرمانی هستند. تمامی این تیم‌ها هم شخصیت و هم مهره‌های لازم برای قهرمانی را دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)