پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برخی بازیکنان در حد پوشیدن پیراهن این تیم نیستند.

میثم حسینی مدافع چپ پرسپولیس پیشتر در مصاحبه‌ای تأکید کرد که هر بازیکنی در پرسپولیس اعتراض می‌کند به ترکیب ثابت راه‌ می‌یابد. حسینی حتی به این موضوع اشاره کرد که حمید درخشان در بازی با سپاهان نباید به ترکیب تیم برنده دست می‌زد.

رضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس نسبت به حرف‌های حسینی واکنش نشان داد. او درمورد این موضوع، باخت پرسپولیس مقابل سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات  پاسخ داد:

 

درخشان بعد از شکست مقابل سپاهان به این موضوع اشاره کرد که شما برای گرفتن یک امتیاز بازی کردید. چرا پرسپولیس دفاعی بازی کرد؟

این‌طور نبود که ما از ابتدا دنبال یک امتیاز باشیم. در نیمه اول بازی تقریبا برابر بود و در نیمه دوم فشار سپاهان بیشتر شد و همین موضوع باعث شد که ما عقب‌نشینی کرده و بیشتر به فکر کسب یک امتیاز باشیم. ما در این بازی خیلی کمبود داشتیم و نیمکت پرسپولیس هم خالی از بازیکنان باتجربه بود. گرفتن یک امتیاز می‌توانست خیلی از لحاظ روحی به ما کمک کند.

 درخشان حتی به این موضوع اشاره کرد که پرسپولیس بد بسته شده است. نظر تو چیست؟

اولین مشکل این بود که چند بازیکن از تیم ما جدا شدند. نفراتی هم که به پرسپولیس آمدند بر اساس بودجه باشگاه بود. بدشانسی‌های دیگری هم داشتیم که می‌توان به مصدومیت رضا نوروزی و دغاغله و همچنین محرومیت پیام صادقیان اشاره کرد. مهرداد پولادی هم که نتوانست برای پرسپولیس بازی کند. ما در هر بازی محرومان و مصدومان زیادی داشتیم و این بدشانسی‌ها ما را کلافه کرد. از تیم ما انتقاد می‌کنند که چرا موقعیت ایجاد نمی‌کند، ولی خیلی‌ها این مشکلات را نمی‌بینند. این اواخر هم که ماهینی را از دست دادیم.

 درخشان بعد از بازی گفت که اگر تو از زمین بیرون نمی‌رفتی، پرسپولیس گل نمی‌خورد. در این مورد چه صحبتی داری؟

آنها از سمت راست فشار می‌آوردند و خواسته کادرفنی این بود که کارهای دفاعی را به‌خوبی انجام دهیم. من در دقیقه 4 مصدوم شدم و از این دقیقه با درد بازی کردم. متأسفانه در بین 2 نیمه دردم بیشتر شد و دیگر نمی‌توانستم بازی کنم.

 میثم حسینی در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده که هر بازیکنی در پرسپولیس اعتراض می‌کند به ترکیب اصلی می‌رسد. او حتی گفته که نباید درخشان به ترکیب تیم برنده دست می‌زد. درمورد صحبت‌های او چه نظری داری؟

من در فصل گذشته نیمکت‌نشین بودم اما هیچ‌وقت حاضر نشدم پرسپولیس را به حاشیه ببرم. امسال هم در بعضی از بازی‌ها نیمکت‌نشین شدم و حتی این موضوع باعث ناراحتی‌ام شد اما دلیلی ندارد همه چیز را به رسانه‌ها بکشم یا درمورد تفکرات و تصمیمات سرمربی حرف بزنم. حمید درخشان تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند. در ضمن قرار نیست هیچ‌وقت به ترکیب تیم برنده دست زده نشود.

سرمربی برای هر بازی می‌تواند از لحاظ تاکتیکی و چیدمان ترکیب، تفکرات خاص خودش را داشته باشد. در ضمن این را هم باید بگویم که بعضی‌ها فصل گذشته و در همین فصل شایسته بازی در پرسپولیس نبودند اما الکی بازی می‌کردند. شما می‌بینید که نیلسون در تیم ما روی نیمکت می‌نشیند و حداقل در ظاهر هم که شده باشد موفقیت تیم را می‌خواهد. حتی همین رفتار هم می‌تواند حاشیه‌ها را دور کند.

 مثل اینکه خیلی ناراحتی؟

بحث ناراحتی نیست. امسال دیدید که در چند هفته ابتدایی فیکس بازی کردم اما یک بازی که محروم شدم، دیگران جای من بازی کردند. در بازی با راه‌آهن هم خودم و هم پرسپولیس نمایش خوبی داشتیم اما در بازی بعد نیمکت نشین شدم. همه می‌دانند چقدر ناراحت بودم و می‌توانستم مصاحبه جنجالی انجام دهم ولی دوست نداشتم آرامش پرسپولیس از بین برود. من هم از ترکیب تیم برنده بیرون آمدم اما حرفی نزدم. بعضی‌ها پارسال و امسال با محرومیت و مصدومیت بازیکنان دیگر و همچنین نیامدن برخی بازیکنان به تیم فرصت بازی پیدا کردند در حالی که باید خواب بازی در پرسپولیس را می‌دیدند. در ضمن من بلد نیستم با داد و بیداد و برخی مسائل غیرفوتبالی در ترکیب قرار بگیرم.

 آیا این تیم می‌تواند امسال با این روند مدعی قهرمانی باشد؟

مطمئناً با این روند نمی‌توانستم قهرمان شویم. امیدوار هستیم بازیکنان محروم و مصدوم پرسپولیس برگردند و از طرفی تیم ما در تعطیلات نیم فصل با جذب چند بازیکن تقویت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)