پرسپولیس نیوز :  سرخ های پایتخت می گوید باید پای وعده ای که به هادی دادیم بمانیم و قهرمان شویم.

عليرضا نورمحمدي، كاپيتان پرسپوليس ديگر بازيكن سرخپوشان بود كه سوژه مصاحبه شد و در مورد مسائل مختلف با ما به گفت‌وگو پرداخت. 

نورمحمدي در مورد بازگشتش به ليست ۱۸ نفره بازي با صبا گفت: «سه بازي بيرون نشستم و هنوز مشخص نيست وارد تركيب شوم يا نه. اين مسئله‌اي است كه آقاي برانكو آن را تعيين مي‌كند. اميدوارم هر كسي كه براي پرسپوليس به زمين رفت، بهترين عملكرد ممكن را داشته باشد.»
او در مورد بازي با تيم علي دايي ادامه داد: «هرگز همبازي دايي نبودم اما روبه‌رويش بازي كرده‌ام. در پرسپوليس هم شاگرد ايشان بودم و حالا هم با تيمي كه هدايت آن برعهده دايي است، بازي داريم. بازي سختي است چون صبا هم مثل ما دوست دارد در جدول بالا بيايد. آنها از سپاهان هم امتياز گرفته‌اند و بازي باخته را به تساوي كشاندند. با اين حال تيم ما ديگر جايي براي از دست دادن امتياز ندارد.»
نورمحمدي در مورد عملكرد خط دفاع نيز افزود: «گل‌هايي كه دريافت مي‌كنيم، فقط به خاطر عملكرد خط دفاع نيست. مثلاً وقتي روي ضربه كاشته هم گل مي‌خوريم، مي‌گويند خط دفاع عملكرد ضعيفي داشت. ما خيلي از موقعيت‌هاي گلزني را هم از دست داده‌ايم اما يك تيم هستيم و بايد متحد باشيم تا در بازي‌هاي آينده، بيشترين امتياز را بگيريم.»
نورمحمدي در مورد شانس قهرماني پرسپوليس افزود: «ما بهترين شانس را داريم تا امسال بتوانيم هواداران‌مان را خوشحال و شاد كنيم. هنوز ۲۴ امتياز باقي ‌مانده و گرفتن آن سخت است.»
مدافع مياني پرسپوليس در مورد تأثير مسائل مالي در عملكرد تيم گفت: «مسائل مالي نمي‌توانست مشكل اصلي گل نزدن يا گل خوردن ما باشد. مسئولان باشگاه در حال تلاش هستند تا تمام مشكلات را حل كنند و اين يك مشكل درون خانواده است كه نبايد بگذاريم به بيرون درز كند. اميدواريم قبل از تعطيلات عيد مشكلات حل شود. بچه‌ها هم بايد تلاش بيشتري داشته باشند. البته مقابل تراكتورسازي خيلي بدشانس بوديم و تراكتور هم تيم آماده اين روزهاي فوتبال ماست. نمي‌توانستيم بگوييم حتماً بايد به پيروزي مي‌رسيديم. شرايط‌مان خوب بود و متأسفانه بدشانسي آورديم ولي اميدواريم بتوانيم صبا را شكست دهيم.»
كاپيتان پرسپوليس در مورد درگيري در جريان بازي با تراكتورسازي و نقش محسن بنگر در اين درگيري‌ها افزود: «محسن از وقتي كه بازوبند را بسته، حرف‌هايي در موردش زده مي‌شود كه جالب نيست. اگر روي يك صحنه عصباني شود يا هيچ واكنشي نشان ندهد، يك سري هستند كه حرف‌هاي عجيبي مي‌زنند. در فوتبال در يك لحظه ممكن است بازيكنان درگير شوند و لحظه‌اي ديگر درگيري تمام مي‌شود. اين مسائل ربطي به بزرگ‌تر بودن در تيم ندارد. نمونه‌‌اش زين‌الدين زيدان در فينال جام ‌جهاني‌ كه به آن شكل از كوره در رفت و با سر به سينه بازيكن ايتاليا كوبيد. در شرايط بازي ممكن است اعصاب بازيكن خرد شود. محسن هم كاري نكرد، بازيكن حريف به او پرخاش كرد و محسن فقط جواب آن بازيكن را داد.»
او در پاسخ به اين سؤال كه مي‌تواني يك جمله در مورد برانكو بگويي، اضافه كرد: «برانكو مربي باشخصيتي است كه سعي مي‌كند بازيكنانش را در يك سطح نگه دارد. خيلي‌ها از من مي‌پرسند چرا برانكو تو را از ليست خود خط زد ولي من اعتقاد دارم شايد برانكو چيزي مي‌دانسته كه ما نمي‌دانيم. بالاخره ايشان مربي باتجربه‌اي است. من هم به ظاهر پرسپوليسي نيستم و خود را پرسپوليسي واقعي مي‌دانم. بايد متحد باشيم و قهرمان شويم چون بعدها مي‌گويند اين بازيكنان بودند كه پرسپوليس را قهرمان ليگ كردند. با اين كار پاي وعده‌مان با هادي نوروزي هم مي‌مانيم. در اين شرايط، كسي هم دوست ندارد حاشيه‌ساز باشد به خصوص به خاطر اينكه نام هادي هنوز در تيم ما وجود دارد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)