مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ امتیازات زیادی را از دست داد و حالا در تمام بازیها دنبال کسب 3 امتیاز است تا به جمع مدعیان اصلی قهرمانی اضافه شود.

 

این ادعای علیرضا نورمحمدی مدافع میانی سرخپوشان تهرانی است. گفتگو با علیرضا نورمحمدی را در ذیل می‌خوانید:

*صبای قم را در تهران شکست دادید، در مورد این دیدار صحبت می‌کنی؟

 

 

– به نظر من بازی خوبی بود و به هدفمان رسیدیم. ما شروع خوبی داشتیم و به گل رسیدیم البته چندموقعیت دیگر هم داشتیم که گل نشد. نیمه دوم حریف فشار آورد اما تیم ما منطقی کار کرد و در دقایق آخر یک گل دیگر زدیم و 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

 

*صبا تیم همیشگی نبود، قبول داری؟

– صبا تیم خیلی خوبی بود اما چون تیم ما شروع خوبی داشت و کارهای تهاجمی آنها را بستیم از ضعفهای حریف استفاده کردیم و نتیجه گرفتیم. صبا در نیمه دوم هر چند فشار آورد اما هیچ موقعیت خطرناکی نداشت. در مجموع تیم ما حرفه‌ای کار کرد و با حفظ نتیجه به گل دوم هم رسید. صبای قم شرایط خوبی دارد و در جدول جزو تیهای بالانشین است که نشان می‌دهد تیم ما خوب کار کرده و نتیجه مطلوب را کسب کرده است.

 

*با این 2 پیروزی متوالی وضعیت پرسپولیس چطور است؟

– ما در همه بازیها باید حداکثر امتیازات را بدست آوریم چون هنوز هم با صدر جدول فاصله داریم و باید در تمام بازیها حتی بازیهای سخت خارج از خانه 3 امتیاز را بیگریم و به صدر جدول نزدیک شویم. تمرکز باشگاه و تیم روی رسیدن به صدر جدول است.

 

*تغییرات مدیریتی چه تأثیری روی روند پرسپولیس داشته است؟

– بالاخره کاشانی با رفتنش خواسته به تیم شوک وارد کند که فکر می‌کنم این اتفاق افتاد و 2 برد متوالی آوردیم. مدیرعامل جدید هم سعی می‌کند به بچه‌ها روحیه بدهد تا از این شرایط خارج شویم. ما امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا در بازیهای بعد جبران کنیم.

 

*قبول داری که پرسپولیس آن تیم کوبنده‌ای که مردم انتظارش را دارند، نیست؟

– ما مقابل صبا شروع خیلی خوبی داشتیم و کل بازی دست ما بود و آنها هیچ فرصتی نداشتند. در نیمه دوم بچه‌های ما کمی خسته شدند و نتوانستیم با تمام توان کار کنیم. تیمهای صدر جدول هم آنچنان کوبنده نیستند. ما منطقی کار کردیم و سعی می‌کنیم حرفه‌ای عمل کنیم تا امتیازات لازم را جمع کنیم.

 

*حضور علی پروین چقدر روی تیم تأثیر داشته است؟

– پروین همیشه با بچه‌ها صحبت می‌کند و به ما روحیه می‌دهد. کادر فنی هم با ایشان مشورت کرده و از تجربات پروین استفاده می‌کنند و امیدوارم با کمک پرسپولیسیها تیم شرایط بهتری بدست آورد.

 

*چقدر به قهرمانی در این فصل امیدوار هستید؟

– اگر تا نیم فصل امتیازات لازم را بگیریم به قهرمانی امیدوار خواهیم شد. بالاخره تیمهای دیگر هم امتیازات از دست خواهند داد و می‌توانیم مدعی اصلی قهرمانی شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)