پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، حضور علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در تیم تراکتورسازی کار سرخپوشان را در هفته اول لیگ برتر دشوار خواهد کرد.

رضا نورمحمدی در مورد شرایط پرسپولیس چند روز پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات و بازی‌های تدارکاتی را پشت سر می‌گذاریم تا به هفته اول لیگ برسیم.

وی در خصوص دیدار هفته اول پرسپولیس و تراکتورسازی و حساسیت‌های آن گفت: فرقی ندارد بازی با تراکتورسازی هفته اول، سوم یا دهم برگزار شود، چون این مسابقه همیشه حساس بوده و هست اما اینکه این دیدار قرار است از هفته اول برگزار شود باعث می‌شود تا شاهد بازی جذاب تری باشیم.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از همان هفته اول به فکر قهرمانی باشد، ادامه داد: مطمئنا حضور کریمی و انصاری‌فرد در ترکیب تراکتورسازی کار ما را سخت می‌کند اما در تیم ما هم دهنوی و سیدصالحی سال گذشته برای تراکتورسازی بازی کردند.

وی تاکید کرد: هواداران باید مطمئن باشند که تمام بازیکنان و مخصوصا مدافعان پرسپولیس تمام تلا‌ش‌شان را انجام می‌دهند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

نورمحمدی ضمن اعلام این موضوع که بازیکنان جوان خوبی جذب پرسپولیس شدند، تاکید کرد: مسلما رفته رفته بازیکنان جوان می‌توانند خودشان را با شرایط پرسپولیس تطبیق بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند در این فصل ناکامی‌های گذشته را جبران کند، گفت: امسال همه چیز به موقع اتفاق افتاد و با این شرایط و نفرات امیدوارم که بتوانیم از همان بازی اول برای قهرمانی قدم برداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)