مدافع اسبق پرسپولیس تاکید کرد کنعانی‌زادگان با وجود این که مرتکب خطایی نشده بود باید بیشتر خویشتن‌داری می‌کرد.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس در برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس برای این که بتواند خود را در کورس قهرمانی حفظ کند به این پیروزی نیاز داشت و خوشحالم این بار تلاش بچه ها توام با کسب ۳ امتیاز بود.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: فولاد حریف سرسختی برای تیم گل محمدی بود و پا به پای پرسپولیس در این دیدار تلاش کرد. پرسپولیس در دربی و یکی دو بازی قبل خود هم می توانست برنده میدان باشد اما بدشانسی گریبان این تیم را گرفته بود و خوشبختانه این بار با وجود پنالتی پر حرف و حدیثی که علیه پرسپولیس اعلام شد در نهایت پیروزی نصیب این تیم شد و حالا با اطمینان می گویم این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیستم است.

او تاکید کرد: در این بازی در صحنه ای که پنالتی پر شبهه ای برای فولاد گرفته شد، حق با کنعانی بود چرا که همه اذعان داشتند که او مرتکب خطایی نشد و توپ به کتف او خورد. من می دانم فشار بازی و تعصب بالای او باعث آن عکس العمل ها بود اما به حسین توصیه می کنم که خویشتن دار باشد. در این ماجراها بازیکن و تیم متضرر می شود. باز هم تاکید می کنم او حق داشت اما با این گونه اعتراض ها نباید آرامش خودش و تیم را برهم می زد. دیدید پس از گذشت دقایقی و وقتی آرامش به تیم بازگشت بچه ها با تمرکز خوب خود موفق شدند گل برتری و پیروزی بخش را به ثمر رسانده و به حق خود در این بازی برسند.

نورمحمدی درخصوص این که چه آینده‌ای را برای پرسپولیس متصور است نیز گفت: پرسپولیس سال هاست فاکتوری دارد که هیچ تیمی از آن برخوردار نیست و آن هم این است که این تیم با وجود کمی و کاستی هایی که با آن روبرو است، روحیه نباختن دارد و این موضوع، برگ برنده ای است که از زمان حضور برانکو در این تیم به وجود آمد و خوشبختانه همچنان برای تیم ادامه دارد. این یک اتفاق ساده نیست و یک حسن بزرگ برای پرسپولیس محسوب می شود.

مدافع سابق سرخ‌ها درمورد صحبت‌هایی که درخصوص بازگشت احتمالی مهدی ترابی به پرسپولیس مطرح می‌شود، تاکید کرد: مهدی بازیکن خوبی است که در مدت زمانی که در پرسپولیس حضور داشت در فاز تهاجمی کمک حال تیم بود. این در حالی است که شنیده ام برخی در خصوص بازگشت او موضع مثبتی ندارند و مباحثی مثل این که او نمی بایست در شرایط سخت پرسپولیس را تنها می گذاشت را مطرح می کنند که به اعتقاد من این موضوع جای بحث دارد و نباید احساساتی برخورد کرد. در شرایطی که پرسپولیس با کمبودهایی از نظر مهره روبرو است، حضور ترابی می تواند غنیمتی برای تیم گل محمدی باشد. در مجموع امیدوارم در این ماجرا بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس رخ بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)