مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدی در خصوص اردوی پرسپولیس در کیش می گوید: تمرینات خیلی خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم و تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا برنامه‌هایی را که کادر فنی برای ما در نظر گرفته‌اند به بهترین شکل انجام بدهیم.

 

مدافع پرسپولیس در ادامه افزود: ما هم مثل سایر تیمها سعی کردیم تا با استفاده از این تعطیلات نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا مشکلات بازیهای قبل مجددا برای ما پیش نیاید.

 

نورمحمدی با اشاره به این موضوع که توانسته نظر دایی را جلب کند یا نه گفت: من تمام تلاشم را به کار گرفتم تا تمریناتم را به بهترین نحو انجام بدهم و عملکرد خوبی داشته باشم اما در نهایت تصمیم‌گیری اصلی بر عهده علی دایی است و هر تصمیمی بگیرد به وی احترام می‌گذارم.

 

 

وی در خصوص بازی مقابل ملوان اظهارداشت: چون این بازی قبل از دربی انجام می‌شود خود به خود حساسیت آن نیز بالا می‌رود چراکه کسب این 3 امتیاز باعث می‌شود هم به اندوخته‌های خود اضافه کنیم و هم برای انجام دربی روحیه بالایی بدست بیاوریم.

 

 

بازیکن تیم پرسپولیس در پایان در خصوص بازی ایران و برزیل گفت: تقابل ایران و برزیل باعث شده تا همه جا صحبت از این بازی باشد امیدوارم که هر 2 تیم بازی خوبی ارائه بدهند و یک نتیجه خوب کسب کنیم که شأن فوتبال ایران پایین نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)