پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روی گلی که غلامرضا رضایی برای نفت تهران به ثمر رساند، از روی بدشانسی من و سوشا مکانی بود.

رضا نورمحمدی در مورد بازی با نفت تهران و تساوی در اولین مسابقه لیگ برتر اظهار داشت: همان‌طور که همه هواداران‌مان در ورزشگاه آزادی و منازل خود دیدند بازی خیلی خوبی را مقابل نفت در اولین گام لیگ برتر به نمایش گذاشتیم. ما بازی را خیلی زود شروع کردیم و به هدف خود هم رسیدیم اما متاسفانه به یک‌باره غافلگیر شدیم که این غافلگیری‌ها باید درس عبرتی برای آینده باشد.

وی افزود: ما باید بدانیم که بهتر و بیشتر از موقعیت خودمان استفاده کنیم. در نیمه دوم بازی با نفت خیلی بابرنامه بودیم و باز هم می‌گویم فقط در طول بازی در یک صحنه غافلگیر شدیم که گل خوردیم.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از گل نفت توپ و میدان دست ما بود اما متاسفانه ضربات ما به در بسته خورد. اگر امتیازهای کامل را در بازی اول می‌گرفتیم به مراتب راحت‌تر می‌توانستیم در بازی‌های بعدی به میدان برویم اما الان هم چیزی را از دست ندادیم.

نور‌محمدی در مورد اعتراض مکرر به داور بازی نیز گفت: من نمی‌خواهم خدای ناکرده به داور بی‌احترامی کنم اما خیلی راحت به بازیکنان ما کارت می‌داد. راستش را بخواهید در صحنه‌ای که به مهرداد کفشگری کارت داد در دو قدمی داور و مهرداد بودم. او حرفی نزد و فقط گفت چرا به بازیکنان ما راحت کارت می‌دهید که داور نیز او را جریمه کرد. به نظر من حق مهرداد هرگز اخراج نبود اما داور چون یک بازیکن حریف را اخراج کرده بود،می‌خواست عادلانه همه چیز را تمام کند و بازیکن ما را اخراج کرد.

وی خاطرنشان کرد: حتی در یک صحنه خیلی راحت به محسن بنگر کارت زرد نشان داد و کمی به نظر من داور عجولانه قضاوت کرد. به همین دلیل بچه‌های ما هم کمی عصبانی شده بودند و فقط با داور صحبت می‌کردند که این هم در بازی فوتبال طبیعی است. هیچ بازیکنی دوست ندارد بی‌دلیل کارت زرد بگیرد و بازی‌های بعدی را از دست بدهد. این موضوع بسیار مهمی برای بازیکنی است که زحمت کشیده تا در ترکیب اصلی به میدان برود.

نورمحمدی درباره درگیری‌اش با غلامرضا رضایی نیز گفت: من درگیری‌ با کسی نداشتم. غلامرضا یکی از بهترین دوستان من است اما در بازی‌ که با حریف تنه به تنه می‌شوم به این مسائل توجهی نمی‌کنم. این بازیکن کمی با دست و پایش کار کرد که من هم همان کار را انجام دادم اما ماجرا آن‌طوری که شما تصور می‌کنید نبود و نه من به غلام اهانت کردم و نه غلام به من اهانت کرد.

وی درباره بستن بازوبند کاپیتانی گفت: خدا را شکر که یکی از بزرگ‌ترین افتخارات فوتبالی نصیب من شد اما کاپیتان اول پرسپولیس محمد نوری است و سپس علی دایی تشخیص می‌دهد که بازوبند را چه کسی بر دستش ببندد. من به نظر دایی همیشه احترام می‌گذارم.

مدافع قرمز‌پوشان درباره درگیری‌های مکررش با بازیکنان نفت نیز تاکید کرد: درگیری‌ای نبود. بازیکنان حریف با دست به بازیکنان ما مخصوصا هنگام ضربات ایستگاهی ضربه می‌زدند که من هم سعی می‌کردم درگیرانه بازی کنم. مشکل خاصی نبود و در طول بازی این اتفاق‌ها پیش می‌آید چون ما هم بلدیم که اینطور بازی کنیم.

نور‌محمدی در مورد گل غلامرضا رضایی گفت: به نظرم فقط در آن صحنه بدشانسی آوردیم و این شانس بد ما و سوشا بود اما می‌توانستیم در نیمه دوم جبران کنیم. با برنامه و پاس کوتاه موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم که این هم به نظر من از بی‌دقتی و بدشانسی ما بود اما تازه بازی اول است و خیلی‌ نمانده تا خودمان را بتوانیم ثابت کنیم. مطمئن باشید با تمریناتی که داشتیم بازی به بازی بهتر می‌شویم و فقط امیدوارم اسیر اتفاقات فوتبالی نشویم تا ناخواسته به ضربه بخوریم. مثلا در بازی با نفت به نظر شما حداقل 4 تا 5 دقیقه نباید برای ما وقت اضافه می‌گرفتند؟ اما داور به راحتی سوت پایان بازی را زد و ما هم نمی‌توانستیم حرفی بزنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)