پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بازیکنان این تیم در مقاطعی از فصل از نظر روحی دچار مشکل شده بودند.

رضا نور محمدی  در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: بعد از بازی با صبا از ناحیه چهارسر ران دچار خونریزی عضله شدم و 10 روزی است که این خونریزی ادامه دارد. قرار است تا پایان هفته فیزیوتراپی کنم و از شنبه به تمرینات اضافه شوم.

وی ادامه داد: انگار قرار نیست این فصل شانس داشته باشم، البته ایرادی ندارد این فصل با تمام دردسرهایش به 3 هفته پایانی رسیده و تمام می‌‌شود.

مدافع پرسپولیس در خصوص وضعیت حال حاضر این تیم اظهار داشت: در نبود بازیکنان ملی‌پوش صبح و بعدازظهر تمرین کردیم. از روز شنبه هم دور جدید تمرینات آغاز می‌شود و با توجه به 2 اردو ساری و ارمنستان می‌توانیم به هماهنگی خوبی دست پیدا کنیم.

نورمحمدی تصریح کرد: باید در 3 بازی پایانی لیگ حداکثر امتیازات را کسب کنیم و به این صورت می‌توانیم حتی به قهرمانی هم امید داشته باشیم فقط نباید تحت هیچ شرایطی امتیاز از دست دهیم.

« 3 بازی پایانی ما در لیگ آسان نیست»؛ وی با بیان این جمله تاکید کرد: اگر خدای نکرده در بازی‌های باقی مانده لیگ امتیاز از دست بدهیم آن وقت کسب سهمیه هم مشکل می‌شود.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات بازیکنان پرسپولیس مرتفع شده، گفت: مشکلات همیشه وجود داشته و بازیکنان هم 1000 مرتبه در این مورد مصاحبه کردند. متاسفانه هر کسی آمد فقط حرف زد و رفت. با تمام این موارد از روزی که هم قسم شدیم بدون هیچ چشمداشتی فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنیم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: مشکل ماشین‌ها هم حل نشده تا اوضاع‌مان بدتر شود. واقعاً در مقاطعی از فصل شرایط روحی وحشتناکی داشتیم اما توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا حکم توقیف اتومبیل‌های اهدایی باشگاه پرسپولیس صادر شده، اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده فقط باید بگویم که ما ماشین‌ها را از باشگاه گرفتیم نه شخص خاصی، آن هم ماشین‌هایی که نمی‌شود از آن استفاده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)