پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که با آمدن بازیکنان قدیمی و تمدید قراردادشان تیم به خوبی مدیریت شود تا با برگزاری یک اردوی خوب کاملا آماده رقابت های لیگ در فصل جدید شویم.

رضا نورمحمدی در خصوص شرایط این روزهای تیم اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می گذاریم. چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده و با آمدن هادی نوروزی و چند بازیکن قدیمی تیم مطمئنا به زودی به شرایط ایده آل خواهیم رسید.

وی در خصوص جذب رامین رضاییان و کامیابی نیا خاطرنشان کرد: به هر حال مدیران باشگاه توانستند بازیکنانی را که مربی خواست جذب کنند و با آمدن بازیکنانی مثل طارمی و عالیشاه مطمئنا تیم یکدست و کاملی را خواهیم داشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراض دیروز هواداران بیان داشت: من نمی دانم هواداران دیروز به چه چیزی اعتراض کردند. هوادار هم حق دارد چون نگران تیمش است. اما چیزی که وجود دارد این است که هوادار باید بداند شرایط باشگاه به چه صورت است. مربی چه بازیکنانی را می خواهد و باشگاه چقدر بودجه دارد. اما به هر صورت این اعتراضات همیشه وجود داشته. امیدوارم که با آمدن بازیکنان قدیمی و تمدید قراردادشان تیم به خوبی مدیریت شود تا با برگزاری یک اردوی خوب کاملا آماده رقابت های لیگ در فصل جدید شویم.

وی درباره عدم حضور محمد نوری در تمرینات و شایعاتی که پیرامون او مطرح است تصریح کرد: محمد نوری یکسری شرایط خاص دارد. او یک پیشنهاد خوب از قطر دارد اما در این چند روز که در تمرینات شرکت کرده ام فقط تلفنی با او در ارتباط هستم و تنها چیزی که می دانم این است که قرار است او یک جلسه با طاهری داشته باشد تا در خصوص وضعیت نهایی اش با او صحبت کنم. همانطور که گفتم امیدوارم همه بازیکنان هر چه زودتر بیایند تا تیم خیلی زود کامل شود.

نورمحمدی در خصوص حواشی که این روزها در خصوص کاپیتانی تیم وجود دارد توضیح داد: به هر شکل هادی نوروزی و محمد نوری از ما قدیمی تر هستند ولی خب هر وقت از من خواسته اند بازوبند را به بازو بسته ام و این افتخاری است که نصیب هر بازیکنی می شود که کاپیتان تیم پرسپولیس باشد. اگر به فکر کاپیتانی بودم می توانستم همان سال گذشته بعد از محمد نوری کاپیتان تیم باشم اما به تنها چیزی که فکر نمی کنم کاپیتانی است. بودن در تیم پرسپولیس افتخار بزرگی است و کاپیتانی در درجه دوم قرار دارد. اگر کاپیتان تیم باشی و تیمت نتیجه نگیرد آن وقت هیچ فایده ای ندارد. امیدوارم امسال تیم خوبی داشته باشیم تا هواداران هم خوشحال شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)