پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این تیم اعلام کرد برخی بازیکنان به کمک نیاز دارند.

رضا نورمحمدی پس از پیروزی 3 بر یک سرخپوشان برابر صبای قم گفت: بازی بسیار سختی بود و تیم صبا هم خیلی خوب بازی کرد اما خوشحالیم که توانستیم برنده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی این تیم به کجا رسید، عنوان کرد: مشکلات ما خیلی زیاد است و مسئولان باید بیایند و مشکلات ما را ببینند. این مشکلات در چند ماه اخیر بیشتر هم شد اما با ما (بازیکنان) و آقای دایی تصمیم گرفتیم مشکلات را کنار بگذاریم و کارمان را انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه پروین نمی‌تواند مشکلات این تیم را حل کند، گفت: آقای پروین هم تازه آمده و دست تنها است اما ما خودمان تمام مشکلات را کنار گذاشتیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده به حاشیه‌ها توجه نکنیم و فکرمان فقط معطوف به قهرمانی باشد.

نورمحمدی ادامه داد: البته برخی از بازیکنان روی پول‌هایی که باشگاه گفته بود حساب کرده بودند اما باشگاه نتوانست مطالبات را پرداخت کند. به خصوص محمد نوری که روی دریافتی‌اش حساب کرده بود اما پولی از باشگاه نرسید و به مشکل خورد.

وی با بیان اینکه ما بازیکنان با یکدیگر دوست هستیم و باید به هم کمک کنیم در پاسخ به این سوال که به نیلسون هم کمکی کرده یا نه، خاطرنشان کرد: نیلسون وضع مالی‌اش خوب است و نیازی به کمک ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)