پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال هرطور که شده حداقل باید یک جام بگیریم.

علیرضا نورمحمدی درباره شرایط پرسپولیس اظهارداشت: طبق روال داریم تمریناتمان را انجام می دهیم. فکر می کنم الان هدف دایی این است که ترکیب اصلی تمیش را بشناسد. خوشبختانه پرسپولیس زودتر از بقیه مدعیان تمریناتش را شروع کرد و الان از بقیه آماده تر هستیم.

وی درباره دیدار مقابل تراکتورسازی افزود: بالاخره باید با این تیم بازی می کردیم و فرقی ندارد اول لیگ باشد یا آخر لیگ. اگر الان پرسپولیس صد در صد آماده نیست تراکتور هم همین شرایط را دارد و این موضوع کار ما را آسانتر می کند.

نورمحمدی درخصوص اینکه آیا حضور کریمی و انصاری فرد در تراکتور این بازی را حساس تر کرده؟ افزود: نه اینطور نیست که کریمی و انصاری فرد بازی را حساس تر کنند. برای بازیکنان پرسپولیس که این موضوع حساسیت برانگیز نیست چون ما به انجام چنین نقل و انتقالاتی در فوتبال عادت داریم. ما در دیدار با تراکتور فقط به مسایل بازی توجه می کنیم و کاری به حاشیه ها نداریم.

وی تاکید کرد: فکر نمی کنم هواداران پرسپولیس هم رفتار بدی با کریمی و انصاری فرد داشته باشند. این  دو بازیکن محبوب بوده اند و هواداران پرسپولیس هم عادت ندارند به بازیکنانی که ازاین تیم رفته اند توهین کنند.

نورمحمدی درباره شایعه مدیرعاملی شفق در پرسپولیس گفت: این مسایل در حیطه اختیارات بازیکنان نیست اما من می گویم وقتی بازیکنان از رویانیان راضی هستند او چرا باید برود؟ ما در این موضوع دخالت نمی کنیم اما نباید اوضاع به ضرر پرسپولیس تمام شود.

مدافع سرخپوشان در پایان خاطرنشان کرد: امسال هرطور که شده باید یک جام را بگیریم. به همین دلیل اصلا برایمان مهم نیست در اولین بازی مقابل کدام تیم قرار می گیریم چون فقط به پیروزی فکر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)