مرجع خبری پرسپولیس : ملى پوشان پرسپوليس هم به جمع حاضران در اردوى تيم ملى در اتريش ملحق شدند تا بدين ترتيب تيم ملى با نفرات نسبتاً كاملى اردوى خود را در اين كشور ادامه دهد.

 

در شرايطى كه مهاجم سرخ ها يكى از بازمانده هاى پرسپوليس در تيم ملى است، در آستانه سفر كاروان دوم تيم ملى به اردوى اتريش، با او تماس گرفتيم تا در مورد آخرين وضعيت خودش، پرسپوليس و اردويى كه در برنامه تيم ملى گنجانده شده سوالاتى داشته باشيم.

• به عنوان سوال اول، ابتدا از اردوى پرسپوليس صحبت مى كنى؟
– خوشبختانه يك اردوى خوب و منظم در آلمان داشتيم كه به نوعى تكميل كننده كار ما در اردوى اردبيل و سرعين بود. در آلمان علاوه بر انجام تمرينات بدنسازى، برنامه هاى تاكتيكى را نيز مرور كرديم و توانستيم به يك آمادگى نسبى و در حد ايده آل دست پيدا كنيم. برگزارى ۳ بازى دوستانه هم در اين اردو گنجانده شده بود تا ضعف و قوت ما در شرايط بازى سنجيده شود.

 

 

• ولى حريفان كه روبه روى پرسپوليس ايستادند، چندان قدر نبودند.
– درست است كه حريفان نام آشنايى در اين اردو نداشتيم ولى به اعتقاد من بازى دوستانه ولو در برابر تيم آماتور هم در فصل بدنسازى مى تواند مفيد باشد. قصد كادر فنى اين بود كه بعد از ۲ اردوى ويژه كه در اردبيل و آلمان داشتيم، شرايط بچه ها در زمين بازى سنجيده شود كه خوشبختانه به اين خواسته خود هم رسيدند و بدين ترتيب برنامه هاى آينده تيم بر اساس معيارهايى كه كادر فنى از آمادگى تك تك بازيكنان بدست آورده اند، برگزار مى شود.

• فكر مى كنى پرسپوليسى كه حدود ۳ هفته است كار تمرينى خود را آغاز كرده، در حال حاضر در چه حدى از آمادگى به سر مى برد؟
– ما امسال تمريناتمان را در مقطع زمانى خوبى شروع كرديم و همين مساله يك امتياز ويژه براى تيم ما محسوب خواهد شد؛ ضمن اينكه تيم تا شروع فصل حدود ۱۵،۱۰ روز ديگر فرصت دارد تا آمادگى خود را به مرز صددرصدى برساند. به هر صورت به اعتقاد من تيم ما تا حدود ۷۰ ، ۸۰ درصد آمادگى كلى خود را به دست آورده كه تا رسيدن زمان بازى ها، آمادگى مان صددرصد مى شود.

• اين يعنى پرسپوليس مدعى را وارد ليگ خواهيد كرد؟
– به طور يقين همين طور است كه مى گوييد. تيم ما از نفرات و مهره هاى خوبى تشكيل شده و از نظر بازيكن مشكل خاصى ندارد. از نظر روحى و روانى نيز خدا را شكر در آمادگى ايده آلى هستيم. كادر فنى خوب و با تجربه هم داريم؛ پس دليلى وجود ندارد، بخواهيم در نتيجه گيرى به مشكل بر بخوريم. ان شاءا… پرسپوليس امسال ثابت مى كند اگر در چند سال اخير چندان موفق نبوده دليلى جز بدشانسى، اين مساله را به وجود نياورده است.

• از ماجراى محسن خليلى كه خبر دارى؟
– كما و بيش در جريان هستم. شنيده ام كه جدايى او تقريباً قطعى است.

• و نظرت در اين مورد چيست؟
– محسن خليلى جزو مهاجمان خوب تاريخ پرسپوليس بوده كه در اين چند فصلى هم كه در پرسپوليس حضور داشته، از جمله مردان موثر خط حمله تيم به شمار مى رفته و گلهاى حساس و زيادى را هم براى تيم ما به ثمر رسانده؛ به هر حال در فوتبال اين اتفاقات وجود دارد و هر آمدنى، رفتنى دارد. خيلى دوست داشتم امسال هم در پرسپوليس مى ماند و فصل خوبى را با تيم مى داشت ولى گويا توافقات لازم در اين زمينه بين طرفين بدست نيامده. در هر صورت اميدوارم خليلى در هر تيمى كه قرار است براى فصل آينده به ميدان برود، موفق باشد. او هميشه جزو بهترين مهاجمان ايران بوده و هست.

• از اين مساله كه بگذريم، در مورد آمادگى خودت صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر وضعيتم بسيار خوب است. الحمدالله هم از نظر بدنى روى فرم هستم و هم از نظر روحى و روانى در شرايط مطلوبى به سر مى برم. اميدوارم اين آمادگى تا پايان فصل حفظ شود و بتوانم مهره موثرى براى پرسپوليس باشم و در موفقيت هاى اين تيم بزرگ و پرطرفدار نقش مثبتى را ايفا كنم.

• در مورد جدايى ملى پوشان پرسپوليس و حضور در اردوى تيم ملى بگو، اين مساله براى بازيكنان تيم دردسر ساز نمى شود؟
– ان شاءالله كه اينطور نخواهد بود. به هر حال برنامه ريزى ها به گونه اى بود كه يك مقدار از پرسپوليس دور باشيم و چند روزى را در اتريش كنار تيم ملى سپرى كنيم. همين مساله كمى مسئوليت و شرايط كار را براى ما دشوار مى كند ولى مطمئن هستم اگر در حضور دوباره در تمرين پرسپوليس تلاشمان را بيشتر كنيم مى توانيم دورى چند روزه مان را جبران نماييم.

• اگر صحبت خاصى مانده، مى شنويم.
– به اميد خدا من و بقيه پرسپوليسى هاى تيم ملى در تلاش هستيم نماينده شايسته اى براى باشگاهمان در تيم ملى باشيم. بعد از پايان اردوى تيم ملى هم با انرژى خاصى در جمع ساير نفرات حاضر مى شويم تا ليگ را با قدرت و انگيزه بالايى آغاز كنيم و با پرسپوليس بهترين نتيجه ممكن را در ليگ كسب نماييم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)