مرجع خبری پرسپولیس : هادي نوروزي مهاجم تند و سريع پرسپوليس و زننده گل سوم اين تيم در بازي برابر اسپارتاپراگ در گفتگويي در مورد گل سوم تيمش و از دست رفتن موقعيت‌هاي گلزني، به نكات قابل توجهي اشاره كرد.

 

بازي برابر حريف قدرتمند اروپايي را چگونه ارزيابي مي‌كني؟

بازي برابر اين تيم‌ها از اين نظر قابل توجه است كه ما با استرس در برابر آنها ظاهر مي‌شويم. در ابتدا، كمي بازي را سخت گرفتيم اما پس از صحبت با بچه‌ها و با عزم و اراده آنها، توانستيم نمايش قابل قبولي را ارائه دهيم. در اين بازي بايد گل‌هاي بيشتري به ثمر مي‌رسانديم اما در مجموع سرتر از آنها بوديم.


در خصوص عدم استفاده از موقعيت‌ها چه نظري داري؟

 

من يك موقعيت خوب در نيمه اول داشتم كه به دليل اينكه زاويه آن كور بود، نتوانستم از آن استفاده كنم. در فوتبال، موقعيت‌سازي يك اصل است كه بايد روي آن كار شود. ما بايد بتوانيم موقعيت‌هاي بيشتري براي گلزني بوجود آوريم. بچه هاي ما در اين بازي بعد از هدر رفتن موقعيت‌هاي بدست آمده، تلاش خود را بيشتر كردند و به حملات خود افزودند تا توانستيم به گل‌هاي بعدي برسيم.

 

آيا در آغاز مسابقات نيم فصل دوم اين مشكل حل خواهد شد؟

ما بايد بتوانيم فشارها، استرس‌ها و حاشيه‌ها را كنار بگذاريم و با تمركز كامل از موقعيت‌هاي بوجود آمده استفاده كنيم.


وضعيت گلزني خودت چگونه است؟

من سعي مي‌كنم با تمرينات مضاعف و تمركز بيشتر مشكلم را حل كنم و از معدود موقعيت‌هايي كه نصيبم مي‌شود به گل برسم.

 

چرا از شوت‌هاي راه دور استفاده نمي‌كني؟

بازيكنان و مخصوصا شوت‌زنان تيم بايد در شرايط شوتزني قرار گيرند تا بتوانند اين كار را انجام دهند. كادر فني طي تمرينات گذشته، تلاش مي‌كند با صحبت‌هاي فراوان و انجام تمرينات ويژه به گلزني از راه دور روي بياوريم.

 

در تورنمنت 6 جانبه دبي فكر مي‌كني چه مقامي كسب كنيد؟

بچه‌ها پس از اين برد، ديگر واهمه‌اي از تيم‌هاي بزرگ ندارند و ما اگر خودمان باشيم و مغرور اين برد نشويم، شكست زنيت دور از دسترس نيست و به نظر من بچه‌ها و تيم ما شايستگي حضور در فينال اين مسابقات را دارند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)