مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم مازندراني پرسپوليس بعد از به ثمر رساندن گل پنجم خود در ديدار برابر مقاومت سپاسي به سئوالات پاسخ داد.

در رابطه با ديدار با مقاومت سپاسي چه صحبتي داري؟‌

به نظر من بازي مقابل مقاومت براي تيم ما بازي متفاوتي نسبت به ديدارهاي گذشته بود و ما با اين تفكر به مصاف حريف رفتيم تا خط تيره جدول را از مقابل نام اين تيم حذف كنيم. تيمي كه از دقيقه يك تا 90 مي‌دويد و خستگي‌ناپذير نشان دادند اما در مجموع اسير تجربه و انگيزه بازيكنان ما شدند و ما توانستيم خط تيره مقاومت را از بين ببريم.

حضور كاشاني تا چه اندازه در برد پرسپوليس تاثير داشت؟
حضور كاشاني بدون شك به لحاظ روحي و رواني تاثير بسياري روي بازيكنان ما گذاشت وماا را به نوعي از لحاظ رواني متحول كرده بود و بازيكنان با جان و دل براي پرسپوليس بازي مي‌كردند.


يعني بازيكنان پرسپوليس در زمان انصاري‌فرد با جان و دل براي پرسپوليس بازي نمي‌كردند؟

نه، بازيكنان در زمان انصاري‌فرد هم براي پرسپوليس كم نمي‌گذاشتند اما تغيير و تحولات باعث شد تيم ما با متحول شدن در زمينه رواني به لحاظ فني نيز مشكلاتش كمتر شود يا حداقل كمتر به چشم بيايد.


فكر مي‌كني بتوانيد به صدر جدول بازگرديد؟‌

قطعا مي‌توانيم بار ديگر به صدر برگرديم چون 24 هفته از بازي‌ها باقي مانده و ما مي‌توانيم به صدرنشيني و قهرماني اميدوارانه فكر كنيم.
 

به نظر  مي‌رسد جدا از گلزني وظايف ديگر داري كه تو را از وظيفه اصلي‌ات يعني گلزني دور مي‌كني.يعني بايد كمي عقب‌تر بازيكني؟

كرانچار جدا از گلزني از من مي‌خواهد در كار تيمي نيز حضور داشته باشم و دوندگي زيادي در زمين داشته باشيم. اين موضوع شايد تا حدودي روي كار من تاثير داشته باشد.


و به نظر در نوك حمله در سيستم 1-3-2-4 تنها هستي؟‌

اين به نظر كادر فني بستگي دارد اما اگر پرسپوليس با دو مهاجم بازي كند قطعا مي‌تواند با قدرت بيشتري به دروازه حريفان نزديك شود و قدرت گلزني‌مان بيشتر شود.


اميدي به آقاي گلي داري؟‌

قطعا به اين موضوع فكر مي‌كنم و نسبت به كسب عنوان آقاي گلي اصلا نااميد نيستم اما همه تلاش من در وهله اول به نتيجه‌گيري تيم‌ باز‌مي‌گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)