پرسپولیس نیوز : ادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس پیش از شروع این فصل در مورد شرایط این تیم گفت و گویی با ورزش سه انجام داد.

نوروزی در مورد جذب بازیکنان جدید  گفت: قطعا امسال تیم خوبی داریم و می توانیم خوب کار کنیم.تیم ما جوان شده و برای فصل آینده تیم بازیکنان جوانی را جذب کردیم.این بازیکنانی که من می بینم در زمین برای همدیگر جان می دهند و امیدوارم بتوانیم اولین قدم را محکم برداریم.

او در مورد شرایط مالی هم صحبت کرد: تا حالا هیچکدام از بازیکنان حرفی از پول نزدند و قرار بود مسوولان باشگاه هم به تیم پول تزریق کنند. بچه ها هم تا حالا هیچ حرفی نزدند و فقط به تمرین و بازی ها فکر می کنیم. درست است که پول مهم است اما امیدوارم در فصل آینده بدون هیچ مشکلی کار کنیم و حاشیه ای نداشته باشیم.ما نمی خواهیم برای فصل آینده حاشیه ای داشته باشیم و بچه ها به خاطر پول دست از تلاش برنمی دارند.به هر حال هر تیمی که استارت می زند هدفی دارد و پرسپولیس با این هواداران هدفی به جز قهرمانی ندارد. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا انتظار هواداران برآورده شود اما هنوز برای حرف زدن از قهرمانی زود است. انتظار هواداران از این تیم هم بجاست.

نوروزی در مورد حضور بازیکنان جوان این تیم گفت:حضور در این تیم خیلی سخت است و از هواداران می خواهم به بازیکنان جوان تیم کمک کنند تا فشارهایی که در این تیم وجود دارد را تحمل کنند. درست است که بازیکنان جوان هستند اما تجربه دارند. به نظر من امسال لیگ قشنگی داریم چون تیم های مدعی زیاد هستند.

او از کاپیتانی در پرسپولیس هم حرف زد: فقط می توانم بگویم افتخار می کنم بازوبند تیمی که دوستش دارم را می بندم. پرسپولیس تیم بزرگی است وبا افتخار بازوبند را می بندم. امیدوارم بازوبند کاپیتانی برای من و تیم خوش یمن باشد. من اهل خط و نشان نیستم و لزومی ندارد از حالا برای دربی کری بخوانم و در زمین حرف هایم را می زنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)