پرسپولیس نیوز : مهاجم فصل گذشته تیم نفت تهران ادعای مسئولان این باشگاه را رد کرد و گفت: من قراردادی با نفت ندارم و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم.

رضا نوروزی  در خصوص شایعه پیوستنش به پرسپولیس گفت: من یک سری صحبت‌های اولیه با پرسپولیسی‌ها انجام دادم اما نمی‌توانم اسم آن را مذاکره بگذارم. حرف‌های ما در این حد بود که آنها نظرم را در مورد پرسپولیسی‌ شدن بدانند و من گفتم که ابتدا باید با نفت مذاکره کنم بعد سایر پیشنهاداتم را بررسی نمایم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود علی دایی با او برای پرسپولیسی‌ شدن صحبت کرده، خاطرنشان کرد: دایی با من تماس گرفت و گفت دوست داری به پرسپولیس بیایی؟

نوروزی در خصوص اظهارات قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت که گفته بود او با این باشگاه قرارداد دارد، تصریح کرد: من قراردادی با باشگاه نفت ندارم و قنبرزاده در این باره اشتباه می‌کند. من فقط به احترام باشگاه نفت و قنبرزاده در ابتدا اگر این باشگاه به من پیشنهادی داد با آنها مذاکره می‌کنم و بعد به پیشنهادات دیگران فکر خواهم کرد اما باید بگویم که من قراردادی با نفت ندارم. دو فصل پیش  قرارداد 18 ماه با باشگاه نفت امضا کردم که اعتبار این قرارداد در همین فصلی که پشت سر گذاشتیم به پایان رسید. در حال حاضر هم بازیکن آزاد محسوب می‌شوم و قراردادی با نفت ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل نفت صحبت‌های دیگری را گفته است، اظهار داشت: من نمی‌‌دانم بعضی حرف‌ها چگونه مطرح می‌شود و احتمالا در مورد قرارداد من اشتباهاتی به وجود آمده است. باز هم با صراحت می‌گویم که قراردادی با باشگاه نفت ندارم و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. در ضمن این را هم باید بگویم برخلاف مسائلی که عنوان شده هنوز هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام.

نوروزی در مورد صحبت‌های تلفنی‌اش با علی دایی برای حضور در پرسپولیس گفت: دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم و دنبال تایید یا تکذیب چیزی باشم. قبلا هم گفته‌ام هر وقت تیمم را انتخاب کردم صحبت خواهم کرد. این را هم باید بگویم که اولویت نفت تهران است و در ابتدا با این تیم مذاکره خواهم کرد.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت درباره اینکه اولویتش برای انتخاب تیم چیست، ادامه داد: اولویت برای من پیشنهاد مالی است چرا که در این چند سال لطمه‌های زیادی خوردم و تا خواستم پول خوبی بگیرم در فولاد مصدوم شدم. حالا هم اولین شرط من مسائل مالی است و بعد سایر شرایط را در نظر می‌گیرم.

وی افزود: با این همه هنوز هم احتمال دارد در نفت باشم چرا که پیشنهاد این باشگاه بهتر بود و برند آسیایی شدن را هم دارد ضمن اینکه در این تیم هم جا افتاده‌ام.

نوروزی در خصوص احتمال لژیونر شدنش هم خاطرنشان کرد: مدیر برنامه‌هایم در حال انجام کارهایی است که بتوانم خارج از کشور بازی کنم. البته هنوز این موضوع صد در صد نیست و اگر اتفاق بیفتد از آن استقبال می‌کنم اما فعلا صحبت‌ها در حد حرف و حدیث بوده و پیشنهاد رسمی نداشتم.

وی با بیان اینکه گل‌محمدی خودش را در نفت ثابت کرد، ادامه داد: اینکه رفتن گل‌محمدی به ضرر نفت شده یا نه را نمی‌دانم و این موضوعی است که در درازمدت مشخص می‌شود اما گل‌محمدی در نفت ثابت کرد که مربی توانمندی است و از طرف دیگر هم شاهد هستیم در چند سال اخیر نفت جزو مدعیان لیگ برتر بوده و فکر می‌کنم با مدیریت و کادر فنی خوب توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم اما فکر نمی‌کنم نفت به خاطر تغییر مربی دچار مشکل شود هر چند که رفتن گل‌محمدی از نفت حیف بود.

نوروزی در خصوص بازیکنان جدا شده باشگاه نفت هم تصریح کرد: به نظر من وقتی کسی دلش با تیم نیست باید برود. البته منظور من این نیست که نویدکیا یا غفوری کم‌کاری کردند اما حرف من این است که دوست داشتند در نفت بمانند می‌توانستند کمی صبر کنند.

مهاجم باشگاه نفت تهران که در اردوی آفریقای جنوبی همراه با تیم ملی حضور داشت هم در مورد خط خوردنش از تیم ملی گفت: با تمریناتی که در اردوی آفریقای جنوبی انجام دادم فکر نمی‌کردم از لیست تیم ملی خط بخورم چرا که خوب تمرین می‌کردم و در تمرینات هم خوب گل می‌زدم اما قبل از اینکه به این اردو بروم گفتم که لیست تیم ملی یک انتخاب سلیقه‌ای است و شاید اگر یکی از مربیانی که من با آنها کار کرده بودم سرمربی تیم ملی بودند من در جام جهانی هم فیکس می‌شدم اما شاید نظر کی‌روش این بوده که مهاجم از من بهتر هم وجود داشته که من را خط زده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)