پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کمک تجارب آقای گل جهان یعنی علی دایی به آقای گلی فکر می‌کنم.

رضا نوروزی  اظهار داشت: خدا را شکر پس از صحبت‌هایی که داشتم با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیدم و قراردادم را امروز با این تیم بزرگ امضاء‌ کردم.

وی افزود: من به عشق هوادارن به این تیم آمده‌ام و برنامه‌های خوبی هم دارم. امیدوارم که مشکلی برایم به وجود نیاید و با آرامش یک سال موفق را در کنار دایی و هواداران داشته باشم.

وی در پاسخ به سؤالی که مشکل شما با تیم نفت چه می‌شود گفت: مطمئنم قرارداد من تا پایان فصل گذشته یعنی فصل نقل و انتقالات در سال 92 و 93 بود. من حتی از سازمان لیگ استعلام گرفتم و مشکلی نبود ولی نمی‌دانم چرا نفتی‌ها اعتقادشان بر این است که من قرارداد دارم، نمی‌دانم می‌خواهند این موضوع را پیگیری کنند، یا خیر، اما من استعلام گرفتم و امروز پرسپولیسی هستم. به هر جهت خدا را شکر سازمان لیگ وجود دارد و مشکلی نمی‌بینم.

وی درباره احتمال آقای گلی‌اش گفت: به پرسپولیس آمدم تا با کمک آقای گل جهان یعنی علی دایی آقای گل شوم آمده‌ام تا انتظارات را برآورده کنم و امروز که شاگرد دایی شدم خیلی از این بابت خوشحالم. من به پرسپولیس آمدم تا برای هوادارانش، بازیکنان و پیراهن این تیم گل بزنم و امیدوارم با استفاده از تجارب کادر فنی به این خواسته‌ام برسم. من مطمئنم که یکی از گزینه‌های آقای گلی هستم و قطعاً روی این هدفم می‌ایستم.

نوروزی در پایان درباره وضعیت پرسپولیس نیز گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و حالا که به عشق هواداران و دایی به این تیم آمده‌ام می‌خواهم به تیم کمک کنم. در این راه فقط هواداران باید مثل اعتماد دایی به من کمک کنند تا انشالله برایشان گل بزنم و لذت ببرند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)