پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه فولادشهر را عجیب و غریب توصیف می‌کند و البته می‌گوید که بدشانس بوده است.

هادی نوروزی از آنچه که بدشانسی‌های پرسپولیس و اتفاقات عجیب و غریب ورزشگاه فولادشهر نامید، صحبت کرد و از کفش‌های جدید و دردسرساز پرسپولیسی‌ها هم حرف زد.

پرسپولیس در هفته دوم 6 امتیازی نشد، چرا؟

واقعا حیف شد. بهتر از ذوب‌آهن بازی کردیم اما شانس با ما یار نبود و نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آمد استفاده کنیم، اگر اینطور می‌شد توانایی این را داشتیم تا با یک نتیجه خوب ذوب آهن را شکست دهیم.

مقابل دروازه ذوب آهن به طرز عجیبی زمین خوردی، ایراد از کفش‌هایت بود یا نور لیزر؟!

نمی‌دانم. این اتفاق برای اولین بار رخ می‌داد؛ ناگهان پای تکیه‌گاهم لیز خورد و توپ به آن صورت بالا رفت، اتفاق عجیبی بود.

نگفتی ایراد از کفش‌ها بود؟

استوک‌های جدیدی را برای بازی با ذوب‌آهن پوشیده بودیم، همانطور هم که دیدید چند باری هم غلامرضا رضایی  در نیمه اول و  در نیمه دوم زمین خورد. نمی‌دانم جریان چه بود این دیگر از بدشانسی من است، جایی که نباید لیز می‌خوردم، لیز خوردم.

جریان دودهای مشکوک داخل رختکن پرسپولیس چه بود؟

این را هم نمی‌دانم فقط رختکن ما حدود 5 دقیقه‌ای پر از دود شده بود. واقعا اتفاقات عجیب و غریبی در ورزشگاه فولادشهر رخ داد.

کمی از نظر فنی صحبت کنیم، به نظر می‌رسد رقابت بین مهاجمان پرسپولیس بسیار شدید است و یک اشتباه کوچک باعث نیمکت نشینی مهاجمان می‌شود.

اتفاقا رقابت برای تیم بسیار خوب است. این مسئله باعث می‌شود هم بازیکنان با روحیه در تمرین حاضر شوند و هم وقتی وارد زمین می‌شوند از تمام توانشان استفاده کنند تا جایگاهشان را در ترکیب اصلی از دست ندهند. انصافا حتی روی نیمکت پرسپولیس هم بازیکنان خوبی حضور دارند. قطعا حضور چند مهاجم خوب می‌تواند هم حس رقابت را در تیم زیاد کند و هم باعث شود پرسپولیس در این نقطه قدرتمند‌تر شود.

از درست رفتن موقعیت‌های پرسپولیس در دو بازی اخیر باعث نگرانی هواداران شده این مسئله در ادامه لیگ به پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟

همیشه قرار نیست اینطور باشد و توپ‌هایمان به تیر دروازه بخورد، بالاخره یک روز هم هست که ضربات ما به گل تبدیل می‌شود.

پرسپولیس قرار است هفت هفته متوالی میزبان باشد، این موضوع در روند کاری تیمتان چقدر اثرگذار است؟

مسلما ما در زمین خودمان بهتر بازی می‌کنیم و می‌توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. باید در بازی‌هایی که میزبان هستیم نتیجه بگیریم و امتیازها را جمع‌آوری کنیم تا به قول معروف از جدول جدا شویم و به صدر برسیم.

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس در 4 بازی متوالی روز جمعه باید به مصاف حریفانش برود.

اینکه بازی‌هایمان روز جمعه برگزار می‌شود می‌تواند سبب حضور بیشتر هواداران شود. وقتی تعداد زیادی هوادار در ورزشگاه هستند هم باعث می‌شود ما قوت قلب بگیریم و هم روحیه تیم حریف تضعیف شود. فکر می‌کنم بعد از چند سال است که بازی‌های متوالی پرسپولیس روز جمعه برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)