پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتماد به رویانیان و دایی را دلیل عدم اعتراض بازیکنان این تیم را به بی پولی می‌داند.

هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت آمادگی پرسپولیس، بازی حساس با تراکتورسازی، دلایل حضور مداومش در پرسپولیس و مسئله کاپیتانی این تیم صحبت‌هایی انجام داد.

با تمرینات پرفشار چه می‌کنید؟
حدود یک هفته‌ است که از فشار تمرینات بدنسازی کم شده و مربیان تمرینات سرعتی را در دستور کار قرار دادند. واقعا نسبت به بازی دوستانه با سایپا از نظر بدنی در شرایط بهتری هستیم.

 یعنی مقابل تراکتورسازی می‌توانید با آمادگی کامل بدنی به میدان بروید؟
قطعا این طور نیست، یعنی هیچ تیمی در هفته‌های ابتدایی لیگ آن شادابی صددرصد را ندارد و بعید می‌دانم در بازی اول هم پرسپولیس و تراکتور شرایطی غیر از این داشته باشند.

با این تفاسیر فکر می‌کنی چه اتفاقاتی در بازی پرسپولیس و تراکتور رخ دهد؟
تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و ما هم تلاش می‌کنیم  با حضور هوادارانمان 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

حضور کریمی، انصاری‌فرد و کاظمیان در ترکیب تراکتورسازی می‌تواند برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند؟
این سه از بازیکنان خوب و بزرگ فوتبال ایران هستند اما پرسپولیس هم بازیکنان بزرگ و خوبی دارد که هر تیمی آرزو می‌کند چنین بازیکنانی داشته باشد. نمی‌شود از حالا به این سوال پاسخ داد.

صحبت از انصاری‌فرد شد، فکر می‌کنی چرا این بازیکن و قاضی نتوانستند در پرسپولیس عملکرد مناسبی داشته باشند؟
این سوال را باید از خودشان بپرسید، اما فقط این را بگویم که بازی در پرسپولیس شرایط سختی دارد و انتظارات در این تیم از بازیکنان زیاد است. در ابتدای فصل گذشته هم اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بازیکنان دیرتر همدیگر را بشناسند.

در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود هادی نوروزی چند سال در پرسپولیس دوام بیاورد؟
قطعا خواست خدا بوده، ماندگاری در تیمی مثل پرسپولیس بسیار دشوار است و برای ماندن در پرسپولیس باید بهترین باشی. وقتی چند سال در پرسپولیس حضور داشته باشی توقعات از بازیکن بالا می‌رود.

بالاخره تکلیف کاپیتان پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود؟
آقای دایی در این مورد تصمیم می‌گیرد. انشاالله در بازی مقابل تراکتور این مسئله هم روشن می‌شود تا خیال خیلی‌ها راحت شود. نمی‌دانم بعضی‌ها با مطرح کردن مسئله کاپیتانی پرسپولیس دنبال چه چیزی هستند. فقط این را بگویم که با این حرف و حدیت‌ها نمی‌توانند رابطه بازیکنان پرسپولیس را خراب کنند.

می‌گویند بازیکنان پرسپولیس بدون اینکه برای فصل جدید ریالی دریافت کرده باشند تمرین می‌کنند، چرا هیچ وقت اعتراضی در این مورد از سوی بازیکنان پرسپولیس صورت نگرفت؟
برای اینکه همه از رویانیان شناحت دارند و می‌‌دانند او برای پول درآوردن زحمت زیادی می‎‌کشد، به خاطر همین سکوت کردند. اگر کسی حرفی نمی‌زند به خاطر دایی و رویانیان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)