پرسپولیس نیوز : برادر کاپیتان فقید پرسپولیس گفت: جا دارد از باشگاه نفت تشکر کنم آنها حتی بیشتر از قرارداد هادی نوروزی به خانواده اش پرداخت کردند.

مهدی نوروزی، برادر مرحوم هادی نوروزی درباره قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ برتر و بازی این تیم مقابل راه آهن اظهار داشت: من بازی را از استادیوم مشاهده کردم. حساسیت بسیار زیادی داشت. پرسپولیس نیمه اول را بد شروع کرد تا به خودش آمد دیگر دیر شده بود.

وی درباره حضور هانی نوروزی در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: هانی هم آمده بود تا قهرمانی پرسپولیس را ببیند. اما قسمت نبود. بعد از اینکه بازی تمام شد هانی ناراحت بود اما چون کلا تودار است حرفی نزد. از پرسپولیسی ها هم می خواهم که ناراحت نباشند چراکه این تیم در این فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشت و حکمتی بود که قهرمانی به دست نیامد. بازیکنان پرسپولیس هم بدانند چیزی از ارزش هایشان کم نشده. انشاالله در سال های بعد جبران خواهند کرد.

برادر کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس درباره حضور مردم در کپورچال هنگام برگزاری بازی پرسپولیس و راه آهن تصریح کرد: 9 ماه از فوت هادی گذشته است اما هنوز که هنوزه پنجشنبه و جمعه ها بر سر مزار هادی تعداد کثیری از هوادارانش حضور پیدا می کنند. روز بازی پرسپولیس و راه آهن هم حدود 400 نفر در آنجا حاضر شده بودند. خود ما هم شوکه شده ایم و نمیدانیم چه باید بگوییم. مردم از راه های دور خودشان را به کپورچال می رسانند و دلیلش برای خود من جای سوال دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات هادی نوروزی از طرف باشگاه های نفت و پرسپولیس پرداخت شده است یا خیر بیان داشت: جا دارد از باشگاه نفت تشکر کنم. آنها حتی بیشتر از قرارداد هادی نوروزی به خانواده اش پرداخت کردند. دست شان درد نکند. از طرفی از دکتر طاهری و باشگاه پرسپولیس هم تشکر می کنم که خانواده هادی را فراموش نکردند و در تلاش هستند تا پول او را به صورت تمام و کمال بپردازند.

مهدی نوروزی در پاسخ به این سوال که از بازیکنان پرسپولیس انتظار نداشت که بعد از قهرمان نشدن در لیگ به کپورچال بیایند و بر سر مزار هادی نوروزی حاضر شوند؛ گفت: راستش را بخواهید انتظار نداشتم. ما خیلی از مسائل را رسانه ای نمی کنیم. بعضی از بازیکنان پرسپولیس خصوصا آنهایی که شمالی هستند گاه و بی گاه بر سر مزار هادی نوروزی حاضر می شوند. از طرفی توقع بجایی نیست که بخواهیم آنها به این جا بیایند. فقط امیدوار هستم اسم هادی نوروزی همیشه ماندگار باشد. میخواهم از باشگاه استقلال تشکر کنم و از هواداران با معرفت این تیم. من خیلی آنها را دوست دارم و دست شان را می بوسم که همواره به یاد نوروزی بودند. این حرف ها را قبلا هم گفته ام اما واقعا این قدر به ما لطف دارند که نمی توان چیزی نگفت.

وی درباره شوخی هایی که جدیدا برخی از مردم در فضای مجازی با هادی نوروزی انجام می دهند؛ خاطرنشان کرد: به هر حال ما ناراحت می شویم اما تعدادی که این کار را انجام می دهند بسیار کم هستند. از طرفی آنها این قدر قبلا به ما محبت کرده اند که دل مان نمی آیند الان این کار آنها را به دل بگیریم و ترجیح می دهیم نادیده بگیریم.

برادر هادی نوروزی در پایان درباره احتمال آوردن جام قهرمانی لیگ برتر به کپورچال توسط باشگاه استقلال خوزستان گفت: زمزمه هایی در این باره شنیده ام. اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوشحال می شویم و پذیرایی ویژه ای را از باشگاه استقلال خوزستان به عمل می آوریم. جا دارد قهرمانی شان را تبریک بگویم. آنها حتما مستحق بودند که به این مهم دست پیدا کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)