مرجع خبری پرسپولیس : قطعا وظیفه این بازیکن پس از پوشیدن پیراهن تیم ملی سنگین تر می شود و انتظار هواداران از او بیشتر. او که فصل پیش آمار نسبتا خوبی از خودش به جای گذاشت به دنبال اینست که آمار گلزنی اش را افزایش بدهد و همان مهاجمی باشد که هواداران می خواهند.


به گزارش اختصاصی مرجع خبری از “پرسپولیس”؛ صحبت از هادی نوروزی است، مهاجمی که برای دومین بار شانس دعوت شدن به تیم ملی را بدست آورد و حالا به دنبال اینست که پای ثابت ملی پوشان شود.


* فکر می کنم تیم ملی سوژه بهتری برای آغاز این گفت و گو باشد. شرایط را چطور می بینی؟

_ با توجه به اینکه تقریبا تمام ملی پوشان دوران بدنسازی را با باشگاه هایشان تمام کرده اند، همگی با بدن های آماده پا به این اردو گذاشتند، به همین دلیل تمرینات خوبی انجام دادیم.

 

* تیم ملی یکبازی انجام داده اما تو فرصتی برای حضور در زمین بدست نیاوردی؟

_ به هر حال این نظر آقای قطبی بود اما دلیلی بر ناآماده بودن من نیست. اگر به درد تیم ملی نمی خوردم قطعا دعوت نمی شدم. افشین قطبی نهایت می تواند به یک یا دو مهاجم بازی بدهد و قسمت این بود که من بازی نکنم.

* با این حساب می توانی امیدوار باشی که در اردوهای بعدی هم تو را ببینیم؟

_ انسان با امید زنده است. من هم مثل تمام ملی پوشان به این موضوع امیدوارم اما این را هم می دانم که بدون تلاش این اتفاق رخ نخواهد داد. باید در تمام بازیهای لیگ طوری کار کنم که کسی به خودش جرات ندهد بابت دعوت شدن من از قطبی انتقاد کند.

* وضعیت دیگر ملی پوشان پرسپولیس چطور است؟

_ خدا را شکر همه چیز خوب است. هم غلامرضا رضایی و هم علیرضا حقیقی روزهای خوبی را سپری می کنند. از همینجا به هواداران قول می دهم بدون مشکل و با آمادگی کامل به تمرینات پرسپولیس بازگردیم.

* با اینکه اینجا نیستی اما حتما از پرسپولیس خبر داری، وضعیت چطور است؟

_ ما که هر روز با ایران ارتباط داریم و گزارش کاملی از وضعیت خود را به کادرفنی اطلاع می دهیم. البته آمار پرسپولیس را هم می گیریم! با این شرایطی که بازیکنان دارند شک نکنید فصل خوبی در انتظار هواداران پرسپولیس است.

*پس حتما شنیدی که پرسپولیس مقابل تیم سابقت قرار گرفت و به پیروزی رسید؟

_ بله خیلی دوست داشتم در ایران بودم و مقابل پرسپولیس قائمشهر بازی می کردم. نمی خواهم فکر کنیم چون خودم در این تیم بودم از آن ها تعریف می کنم، اما پرسپولیس قائمشهر از بازیکنساز ترین تیمهاست. برای تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

* اینجا استقلالی ها از حالا برای دربی کری می خوانند. نمی خواهی جوابی بدهی؟

_ پاسخ آن ها بماند برای 30 مهر در ورزشگاه آزادی.

* از بازی اول مقابل تراکتورسازی هم صحبت کن.

_ تراکتورسازی یارگیری خوبی انجام داده و بازیکنانی دارد که هر کدام می توانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند. این مسابقه برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که نتیجه آن در روحیه بازیکنان تاثیر دارد. امیدوارم بتوانیم گام اول را محکم برداریم و در ادامه بیشترین امتیازارت را جمع آوری کنیم. شرایط پرسپولیس امسال با سال های پیش متفاوت است. فصل قبل به دلایلی نتوانستیم موفق عمل کنیم اما امسال به دنبال حضور موفق در هر 3 جام هستیم. هواداران منتظر نمایشی متفاوت از تیم محبوبشان باشند.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)