مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که کمتر کسی فکر می کرد با توجه به ترافیک مهاجمین اسمی در پرسپولیس، هادی نوروزی این فصل هم حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس را تجربه کند، اما زلاتکو کرانچار به او اعتماد کرد و حالا این مهاجم با زدن 5 گل در کنار کریم باقری بهترین گلزن سرخپوشان است. در آستانه بازی با ملوان گفت و گویی با نوروزی انجام دادیم که در پی می آید :

* اوضاعت در پرسپولیس خیلی خوب شده، اینطور نیست؟

– بله خدا را شکر. این وضعیت را مدیون تمرینات خودم، لطف خدا و اعتماد مربیان می دانم.

* قبول داری ابتدای فصل هیچکس توقع نداشت تو در ترکیب فیکس به میدان بروی؟

– بله قبول دارم، اتفاقا همین مساله موجب شد موفق به حضور در ترکیب پرسپولیس شوم، چون انگیزه هایم برای تمرین و رقابت با مهاجمان تازه جذب شده 10 برابر شد و خودم را از جا کندم تا حریفی خوب برای آن ها باشم.

* اما فصل قبل در چند بازی که به میدان رفتی چندان خوب ظاهر نشدی؟

– خیلی هم بد نبودم. به هر حال در آن زمان در ترکیب جا نیفتاده بودم و استرس داشتم اما حالا بیشتر در خدمت تیم هستم و می دانم یک مهاجم نباید به راحتی توپی را از دست دهد.

* به آقای گلی فکر می کنی؟

– هم شانس دارم و هم هدفم در کنار موفقیت پرسپولیس آقای گلی است. می دانم که هواداران هم از من توقع کسب چنین عنوانی را دارند به همین دلیل باید تمرینات فشرده ام را ادامه دهم و از کمترین فرصت ها بیشترین استفاده را ببرم. خودم خیلی به کسب آقای گلی امیدوارم.

* به نظرم کمی هم بدشانسی؟

– خودم دوست ندارم اینطور فکر کنم چون وقتی به خودت بگویی بدشانس، حتما بدشانسی می آوری! اما تا به حال در 3،4 بازی بوده که توپ هایم به تیر دروازه خورده یا دروازه بان ها شوت هایم را دفع کرده اند. مثلا در بازی با فولاد یک گل صحیح به ثمر رساندم و یک پنالتی گرفتم که داور هیچدام را نپذیرفت. این مساله در 2،3 بازی گذشته تکرار شده.

* یعنی داوران روی تو حساس شده و خطای مسلم را پنالتی نمی گیرند؟

– نمی دانم شاید داوران نسبت به من حساس شده اند اما گلم به فولاد کاملا صحیح بود.

* در مورد شادی های پس از گلت هم صحبت کن. چرا همیشه به سمت کادرفنی می روی؟

– همیشه این کار را انجام نمی دهم. اتفاقا برعکس، تنها دو بار بعد از گلزنی به سمت کادرفنی رفته ام در ضمن من هنوز 5 گله هستم و انشالله در آینده شادی های گلم را تغییر خواهم داد. تا به حال همه ی گل هایم را به هواداران تقدیم کرده ام و از این به بعد هم همین است.

* بازی با ملوان را چطور می بینی؟

– درست که ملوان جایگاه خوبی در جدول ندارد اما هرچه بلا امسال سر پرسپولیس آمد به خاطر دست م گرفتن حریفان بود. به عقیده من باید تا روز بازی با ملوان بیشتر تمرین کنیم تا با شکست دادن این تیم به صدر جدول نزدیک شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)