پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رضا حقیقی از قبل صحبت کرده بود تا در صورت رخ دادن پنالتی آن را بزند که من از این موضوع اطلاع نداشتم.

هادی نوروزی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد پیروزی روز گذشته تیمش مقابل سایپا گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول 3 گل وارد دروازه حریف کردیم و در نیمه دوم طبیعی بود که برای حفظ نتیجه یک بازی منطقی‌تری را ارائه کنیم. خدا را شکر با کسب این پیروزی و با یک روحیه مناسب به مصاف ذوب آهن می‌رویم.

وی افزود: بازی خیلی سختی را در پیش داریم، ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و آنها هم می‌خواهند در جام حذفی به مقام قهرمانی برسند باید با قدرت بیشتری در این دیدار حاضر شویم و هر طور که شده به پیروزی برسیم. با این نفرات و بازیکنان کارهای بزرگی انجام می‌دهیم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم بازی در زمین خودمان و حریف نباید هیچ فرقی داشته باشد.

نوروزی در مورد اینکه ذوب آهن در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد گفت: شرایط جام حذفی با لیگ برتر خیلی فرق می‌کند و آن بازی‌ها کاملا متفاوت با هم است. می‌دانیم که ذوب آهن با تمام انگیزه‌اش به دیدار ما می‌آید و اصلا نباید آنها را دست کم بگیریم.

وی در مورد شرایط بد زمین فولاد شهر و اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد عنوان کرد: زمین فولاد شهر شرایط خوبی ندارد که به این موضوع آگاهی داریم. انشاءالله در جام حذفی هم قهرمان می‌شویم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسید دیروز قصد داشت پنالتی را خودش بزند اما از روی نیمکت اعلام شد حقیقی این کار را انجام دهد عنوان کرد: مثل اینکه رضا قبل از بازی صحبت کرده تا پنالتی را خودش بزند و من در جریان قرار نداشتم او تازه به پرسپولیس آمده و تا به حال گلی نزده که می‌خواست با انجام این کار روحیه بیشتری بگیرد. هیچ مشکلی وجود ندارد و به او گفتم اگر باز هم پنالتی شود می‌تواند آن را بزند.

 * خان‌زاده در مورد بازی دیروز پرسپولیس و دیدار آینده در جام حذفی مقابل ذوب آهن گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل سایپا انجام دادیم و توانستیم به یک پیروزی پرگل دست یابیم. امیدوارم در دیدار مقابل ذوب آهن هم به پیروزی برسیم و بتوانیم امتیازات آن بازی را نیز کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)