پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اهواز باید با دو رقیب گرما و استقلال خوزستان بجنگیم اما به این بازی می‌رویم تا اولین سه امتیاز پرسپولیس در لیگ برتر را کسب کنیم.

هادی نوروزی ، در خصوص شرایط  پرسپولیس پیش از دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان، تساوی مقابل پدیده خراسان و همچنین بدشانسی سرخپوشان در قرعه کشی لیگ برتر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 

در هفته دوم لیگ برتر باید در گرمای وحشتناک شهر اهواز باید به این شهر بروید. درباره بازی با استقلال خوزستان صحبت کن؟

من بازی استقلال خوزستان مقابل سپاهان را دیدم. آن‌ها یک تیم خوب، دونده، جوان، خطرناک و سرعتی هستند وبه نظرم کار بسیار سختی در اهواز داریم. البته یک حریف سخت دیگر در اهواز انتظار مارا می‌کشد و آن هم گرمای بالای 50 درجه این شهر است. ما در این بازی باید در دو جبهه بجنگیم اول با حریف اهوازی و بعد با هوای گرم این شهر. به نظر من این دو حریف کار را بسیار سخت می‌کنند اما ما برای برد و گرفتن سه امتیاز به اهواز می‌رویم و باید دست پر از زمین خارج شویم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم چرا که از دست دادن این امتیازات کار ما را سخت می‌کند.

 به نظر می‌رسد پرسپولیس در قرعه کشی لیگ بدنشانس است که در هفته ابتدایی لیگ و در این گرما باید دو بار به اهواز برود.

بله قرعه سختی به ما خورده و فکر می کنم ما خیلی بدشانس هستیم که در اوج گرما باید دو بار به اهواز برویم و در دمای بالای 50 درجه بازی کنیم که البته قصد توجیه ندارم چرا که با همه این شرایط ما باز هم باید با سه امتیاز به تهران برگردیم.

 برایت عجیب نیست که پرسپولیس چندین سال است باید در گرما به اهواز برودو در سرما به تبریز؟!

کاملا با حرف شما موافقم چرا که ما چندین سال است که هر سال در گرما به اهواز می‌رویم و در اوج سرما در تبریز بازی می‌کنیم اما تیم‌های دیگر خوش به حالشان می‌شود! رقبای ما دقیقا برعکس ما هستند. حالا اگر یک سال این اتفاق می‌افتاد خیلی عجیب نبود اما در این چندین سال که من یادم می‌آید هر سال شرایط همین طور بوده و این برای خود من هم جالب توجه است.

 با بازی که پرسپولیس مقابل پدیده انجام داد هواداران این تیم امیدوارتر از گذشته به تیم مورد علاقه‌شان نگاه می‌کنند به نظرت این روند مثبت تا چه زمانی می‌تواند ادامه داشته باشد؟

قبول دارم چرا که نمایش ما مقابل پدیده به گونه‌ای بود که خودمان هم به شرایط امسال امیدوار شدیم ما تیم جوان و جنگنده‌ای داریم که در بازی اول مورد حمایت خوب هوادارانمان قرار گرفتیم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم بر حریفانمان غلبه کنیم. به هر حال پرسپولیس نیاز به برد دارد و امیدوارم که در اهواز بتوانیم اولین سه امتیاز لیگ را کسب کنیم.

 قبول داری پرسپولیس مقابل پدیده بدشانس بود؟

آرزوی من این است که بدشانسی از پرسپولیس دور شود .همه کارشناسان و اهالی فوتبال اذعان داشتند که ما مقابل پدیده یک بازی منظم و تاکتیکی انجام دادیم و حتی حریف هم به این مسئله معترف بود. در این بازی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در عین ناباوری دو گل خوردیم هر چند که در نیمه اول با مساوی به رختکن رفتیم از طرف دیگر طبیعی بود که در اولین باز بدن‌ها در نیمه دوم فروکش کند و شادابی نیمه اول را نداشته باشد. هرچند که در نیمه دوم ما باز هم موقعیت‌های گل داشتیم که سه امتیاز را بگیریم.

 و همین بازی منظم و تاکتیکی قطعا انتظارات را از پرسپولیس امسال بیشتر خواهد کرد.  البته عملکرد خودت هم در این بازی بسیار مثبت بود چرا که یک گل زدی و یک پاس گل دادی.

اول از همه دوست دارم هوادار از من راضی باشد و امیدوارم که مثل همین بازی اول بتوانم به پرسپولیس و هوادارنش خدمت کنم. البته من گل زدن را دوست دارم و با گلی به پدیده زدم روحیه بیشتری برای زدن گل‌های بعدی پیدا کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)