پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که دربی ۷۷ تحت تاثیر تصمیمات داور این مسابقه قرار گرفته است.

هادی نوروزی در مورد کیفیت پایین دربی 77، خشونت بازیکنان 2 تیم در بازی روز جمعه، انتقاد از سرخابی‌های پایتخت پس از برگزاری دربی، دیدار روز جمعه پرسپولیس و گسترش فولاد و… صحبت‌های زیر را انجام داد.

یک دربی سرد دیگر هم برگزار شد … .
واقعاً قبول دارم. دربی جز استرس هیچ چیز دیگری نداشت. انتظارات و فشاری که رسانه‌ها و مطبوعات برای این بازی ایجاد می‌کنند باعث می‌شود بازیکنان از یک هفته قبل از دربی استرس داشته باشند و نتوانند 50 درصد از توانایی‌های خود را نشان دهند.

یعنی ترس از شکست باعث شد تا دربی مساوی شود؟
وقتی ترس از شکست باشد، تیم‌ها محتاط بازی می‌کنند و مسابقه خوبی از آب در نمی‌آید. با این شرایط 2 تیم به مساوی راضی می‌شوند و موقعیت‌های معدودی روی دروازه‌ها خلق می‌شود.

 دربی از نظر تاکتیکی خوب نبود، اما در عوض کلی زد و خورد داشت!
بله. بازی بسیار فیزیکی بود و بازیکنان خطاهای زیادی را مرتکب شدند. در کنار این مسئله سوت‌های آقای فغانی هم بازی سرد را سردتر کرد.

خیلی‌ها از انتخاب جواد نکونام به عنوان بازیکن اخلاق دربی تعجب کردند، این انتخاب درست بود؟
من که نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. وظیفه من نیست که بگویم کدام بازیکن، بازیکن اخلاق دربی بود.

بعد از دربی کارشناسان و هواداران به عملکرد بازیکنان 2 تیم ایراد گرفته و عنوان کردند سرخابی‌ها پول میلیاردی می‌گیرند اما نمی‌توانند بازی کنند. آیا تو به عنوان یکی از بازیکنان پرسپولیس این انتقاد را می‌پذیری؟
بازیکنان بدی در پرسپولیس و استقلال بازی نمی‌کنند اما باور کنید طوری قبل از دربی استرس وارد می‌کنند که تمام بازیکنان از باخت می‌ترسند. فکر و ذکر همه این است که نکند تیم‌شان بازنده دربی باشد.

یعنی تمام دربی‌ها همین است؟
من در 10 دربی بازی کرده‌ام اما باید اعتراف کنم که بازی جمعه ضعیف‌ترین دربی من بود. در گذشته مسابقاتی بوده که مساوی شده و حتی یک تیم شکست خورده است اما بازی خوبی را شاهد بودیم ولی نمی‌دانم این دربی چرا به این صورت برگزار شد.

هر زمان که دربی مساوی می‌شود بحث تبانی در این مسابقه مطرح می‌شود، واقعاً قبل از بازی به شما توصیه‌ای می‌شود؟
اصلاً چنین چیزهایی وجود ندارد! مگر می‌شود به من بگویند مثلاً دقیقه 77 یک موقعیت برای تو خلق می‌شود و نباید تو گل بزنی؟! واقعاً مطرح کردن این صحبت‌ها منطقی و عاقلانه نیست. چه کسی می‌داند که در بازی چه سرنوشتی در انتظارش است.

جمعه این هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد است، فکر می‌کنی چه نتیجه‌ای در آن بازی رقم بخورد؟
گسترش فولاد نشان داده در عین جوانی فوتبال را خوب بازی می‌کند و تا الان هم خوب نتیجه گرفته است. قطعاً آنها از پیش‌باخته نیستند و ما بازی سختی را خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم برنده بازی باشیم نباید گسترش فولاد را دست‌کم بگیریم. اگر 50 درصد بازی که مقابل فولاد انجام دادیم را به نمایش بگذاریم می‌توانیم تمام مسابقات‌مان را با پیروز پشت سر بگذاریم.

 با توجه به نتایجی که رقم خورده، پرسپولیس می‌تواند ناکامی‌های گذشته را جبران کند؟
صددرصد. ما نسبت به سال‌های گذشته بهتر نتیجه گرفتیم و شروع خوبی داشتیم اگر گسترش فولاد را هم شکست بدهیم فاصله ما با صدر جدول کمتر می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)