می خواستم با پنالتی هتریک کنم/با این گل ها مغرور نخواهم شد

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌خواستم شادي‌ام را با سپهر حيدري تقسيم كنم چون او قبل از بازي به من گفت دو گل مي‌زنم.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، هادي نوروزي اظهار داشت: بازي خوبي برابر مس كرمان به نمايش گذاشتيم و با توجه به اينكه بازي اولي بود كه به ميدان رفتيم و مهره‌هاي زيادي را در اختيار نداشتيم بهتر از حريف بوديم. مي توانستيم در نيمه اول كار را تمام كنيم اما مزد زحمات خود را نگرفتيم و به تساوي رضايت داديم.

وي افزود: گلزني من حاصل تلاش همه بود. من بايد جواب اين اعتمادها را مي‌دادم. حتي دوست داشتم با زدن پنالتي هت‌تريك كنم اما پس از اينكه پس از اعلام ضربه پنالتي در حال خوشحالي با زارعي بودم ديدم شيث رضايي پشت ضربه پنالتي است. من هم به او احترام گذاشتم و هيچ حرفي نزدم چون شيث بزرگ تيم است.
نوروزي خاطرنشان كرد: مي‌دانم با زدن دو گل هرگز نبايد مغرور شوم و قطعا در اين باره بسيار دقت خواهم كرد. مي‌دانم كه توقعات از من بالا رفته است و مطمئنا با تمرينات بيشتر در آينده بهتر خواهم شد.
مهاجم پرسپوليس ادامه داد: با مهاجمان بزرگي در پرسپوليس رقابت مي‌كنم و برايم نفر اول بودن مهم است اميدوارم كه موفقيت من زودگذر نباشد.
نوروزي در خصوص خوشحالي‌اش بعد از زدن گل گفت: قبل از بازي سپهر حيدري به من گفت تو دو گل در بازي مقابل مس كرمان به ثمر مي‌رساني. من آن را به شوخي گرفتم اما با توجه به اينكه به گفته‌هاي حيدري رسيدم و دو گل به ثمر رساندم با خودم عهد كردم كه خوشحالي‌ام را با او تقسيم كنم. هر وقت سپهر حيدري به من مي‌گويد تو گل مي‌زني من موفق به اين كار مي‌شوم به همين دليل از او تشكر مي‌كنم. دوست دارم او باز هم به من بگويد گل مي‌زني.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)