مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با خودباوری بازیکنان و دور شدن حاشیه ها از تیم، حالا دیگر فقط به برد در هر بازی فکر می کنیم.


به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس؛ هادی نوروزی در خصوص مصدومیتش، گفت: بعد از مصدومیتی که در بازی دوستانه در کیش با آن مواجه شدم با کمک پزشک تیم، کارهای درمانی را شروع کردم.

 

وی افزود: در حال حاضر درد محل آسیب دیده کمتر شده است. امروز نتوانستم با تیم تمرین کنم اما از فردا کارهای سبک و دویدن نرم را شروع می کنم. امیدوارم از پس فردا با تیم تمرین کنم و فکر نمی کنم از شرایط آرمانی با این وقفه ای که در تمرین داشتم، دور شوم.

 

مهاجم پرسپولیس با اشاره به دلایل موفقیت تیم در بازی های اخیر، گفت: از یک سو بازیکنان ملی پوش همراه تیم نبودند تا کارهای تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی مرور کنیم و از سوی دیگر حاشیه های زیادی اطراف باشگاه بود. بازیکنان نا هماهنگ و سردرگم بودند که همین موضوع تاثیرات نامطلوب بر روند بازی تیم داشت ولی حالا بازیکنان به خودباوری رسیدند.


وی در خصوص دلایل خودباوری بازیکنان پرسپولیس گفت: از جمله دلایلی که باعث ایجاد خودباوری در بازیکنان شده است همراهی بازیکنان در تمرینات تاکتیکی و از سوی دیگر تغییرات و شارژ روحی که بازیکنان داشتند، موجب شد تا شوک مثبت در بازیکنان ایجاد شود.


نوروزی در خصوص بازی مقابل مس کرمان هم گفت: پرسپولیس تیمی است که در هر کجا بازی دارد، هوادارانش انتظار برد دارند و امیدواریم با بردی دیگر، دل هواداران را شاد کنیم.


وی در پایان تاکید کرد: الان سیستم ما به شرایط آرمانی رسیده است و فرقی نمی کند کجا بازی داشته باشیم، فقط به برد فکر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)