پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: در جریان بودم جلسه‌ای بین رویانیان و قنبرزاده برگزار می‌شود اما درباره توافقات هنوز به من حرفی نزدند.

رضا نوروزی درباره توافق اولیه بین رویانیان و قنبرزاده اظهار داشت: من در جریان برگزاری این جلسه بودم که قرار است نشستی برای روشن شدن تکلیف من برگزار شود اما در جریان توافق و محتویات جلسه نیستم.

وی افزود: نمی‌دانم در جلسه امروز چه اتفاقی افتاده اما امیدوارم تکلیف من هرچه سریع‌تر مشخص شود تا بتوانم برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی داشته باشم.

نوروزی در پاسخ به سؤالی که امروز پرسپولیس و نفت برای انتقال تو به توافقات اولیه رسیده‌اند، گفت: واقعا جدی است؟ حالا باید ببنیم چه اتفاقی می‌‌افتد، امیدوارم که هر اتفاقی می‌افتد خیر باشد. من بارها گفته‌ام با نفت قرارداد دارم اما دوست دارم به پرسپولیس هم بیایم. ان‌شاءالله هرچه صلاح است اتفاق بیافتد، شاید قسمت من این است که این خبر را از شما بشنوم.

 

جلسه مشترک محمد رویانیان و منصور قنبرزاده عصر امروز (شنبه) برگزار شد. در این نشست طرفین به بحث و تبادل نظر در مورد انتقال بازیکن بین 2 باشگاه پرداختند.

پرسپولیسی‌ها پیشنهاد خود را در مورد جذب رضا نوروزی به سران باشگاه نفت ارائه دادند و در نهایت قرار بر این شد که مدیران تیم زردپوش تهران روی پیشنهاد طرف مقابل فکر کنند و در صورت موافقت، فردا (یک‌شنبه) جلسه مشترک دیگری برای نهایی کردن انتقال نورزوی به پرسپولیس و یکی، دو بازیکن سرخ‌پوش به نفت برگزار نمایند.

در مورد انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس هم فردا جلسه‌ای بین مدیران این تیم تهرانی با سران باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد تا در صورت توافق طرفین این بازیکن نیم فصل دوم را در تیم علی دایی سپری کند. پیش از این خود مسلمان هم ابراز تمایل کرده بود به پرسپولیس بپیوندد. این در حالی است که استقلال هم خواهان جذب این بازیکن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)