پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد بازیکنان فولاد برای دیدار روز جمعه استرس دارند.

هادی نوروزی  در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و فولاد، علت عدم نتیجه گیری سرخپوشان در بازی‌های خارج از خانه، اعتراض هواداران پرسپولیس بعد از شکست مقابل نفت تهران، علت نیمکت نشینی در تیم علی دایی و … صحبت‌های زیر را انجام داد.

اوضاع و احوال پرسپولیس قبل از بازی با فولاد چطور است؟
تمرینات سفت و سختی را انجام می‌دهیم و آقای دایی هم با صحبت‌هایی که انجام دادند روحیه را به تیم برگرداندند. می‌خواهیم در بازی 6 امتیازی با فولاد برنده باشیم تا به بالای جدول برسیم.

 فولادی‌ها در مصاحبه‌های خودشان اعلام کرده‌اند برای 3 امتیاز بازی با پرسپولیس به تهران می‌آیند…
مسلما فولاد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد، اما آنها همیشه برای بازی با پرسپولیس استرس دارند و اگر هم از حالا حرف از برد زدند به خاطر همین استرس است. باید از این وضعیت و البته شرایط میزبانی کمال استفاده را ببریم و برنده از زمین خارج شویم.

خیلی‌ها اعتقاد دارند که پرسپولیس در بازی‌های خانگی و خارج از خانه با هم متفاوت است و به نوعی تیم دایی 2 رو دارد، اینطور است؟
نمی‌شود گفت پرسپولیس 2 رو دارد؛ بازیکنان بازی‌های خانگی و خارج از خانه یکی هستند، البته قبول دارم در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی نداشتیم، اما انشاالله در بازی‌های بعدی این مسئله را جبران می‌کنیم.

 البته پرسپولیس مقابل سایپا و نفت حداقل از نظر تماشاگر میزبان بود.
تماشاگران که واقعا سنگ تمام گذاشتند، مثل بازی با نفت که ورزشگاه تختی کاملا پر شده بود.

 اما همین تماشاگران بعد از بازی با نفت به بازیکنان پرسپولیس اعتراض کردند…
آنها کمی ناراحت و شاکی هستند و دوست دارند تیمشان با این همه بازیکن همیشه برنده باشد. قول می‌دهم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

در 2 هفته ابتدایی لیگ بازیکن فیکس پرسپولیس بودی اما چند بازی است که نیمکت نشین هستی، چرا؟
نظر کادر فنی این بوده و من هم در این خصوص صحبتی نمی‌کنم. فقط می‌توانم تمریناتم را به بهترین شکل انجام بدهم.

یعنی از نیمکت نشینی ناراحت نیستی؟
طبیعی است که همه فوتبالیست‌ها دوست دارند بازی کنند، من هم اگر بازی نکنم ناراحت می‌شوم اما دلیل نمی‌شود این ناراحتی را به تیم انتقال بدهم.

درباره حضور خلعتبری در پرسپولیس چه صحبتی داری؟
همه می‌دانند خلعتبری چه بازیکن خوبی است و چه ویژگی‌هایی دارد. هر تیمی دوست دارد بازیکنی مثل خلعتبری داشته باشد. امیدوارم حضور او در پرسپولیس خیر باشد و به تیم کمک کند.

با لغو اردوی پرتغال تیم ملی قرار است دربی 15 شهریور برگزار شود، کری‌خوانی‌ها از الان شروع شده…
حرف زدن در مورد دربی منطقی نیست. ما باید در یک بازی سخت فولاد را ببریم که کمتر از استقلال نیست، بعد از کسب 3 امتیاز این بازی درباره دربی حرف می‌زنیم.

 اوضاع مالی چطور است؟
در مورد پول صحبت نکنم بهتر است!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)