مرجع خبری پرسپولیس : هادي نوروزي گلزن اول تيم فوتبال پرسپوليس در رقابت هاي ليگ برتر گفت: «اگر اشتباهات داوري نبود تيم ما در حال حاضر يكي از تيم هاي بالاي جدول بود.»
هادي نوروزي افزود : «در بازي مقابل استقلال و فولاد صرفا به خاطر اشتباهات داوري از كسب پيروزي و سه امتياز محروم شديم و در چند بازي ديگر هم اشتباهات داوري به ضرر تيم ما تمام شده و همين مسائل تاثير زيادي در فاصله گرفتن پرسپوليس از صدر جدول داشته است.»
 نوروزي مي گويد : «در بررسي هاي صحنه هاي داوري بازي پرسپوليس و استقلال به اثبات رسيد كه وحيد طالب لو بعد از خطاي پنالتي روي من بايد اخراج مي شد و داور يك پنالتي مسلم به نفع پرسپوليس را هم ناديده گرفته است. در برنامه نود هم ثابت شد كه داور به اشتباه گل سالم من را مردود كرده و يك پنالتي هم به نفع ما نگرفته. مگر يك تيم تا چند بازي بايد اسير اشتباهات داوري شود. نهايت ماجرا اين است كه داور را محروم مي كنند اين محروميت چه دردي از پرسپوليس دوا مي كند؟ من اميدوارم كه در بازي هاي آتي شاهد چنين مسائلي نباشيم تا پرسپوليس بتواند به حق خودش برسد.»

نوروزي درباره درخشش خودش در فصل جاري گفت:« فصل گذشته بنا به دلايلي چندان از من استفاده نشد. ولي امسال از آغاز فصل در تركيب اصلي قرار گرفتم و توانستم با زحمات ساير بازيكنان به اعتماد كادر فني پاسخ مثبت بدهم من انگيزه زيادي دارم تا به همه ثابت كنم كه توانايي هايي دارم كه مي تواند منجر به پيشرفت هرچه بيشتر من در فوتبال شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)