آرفی بیاید می توانم در پست های دیگر بازی کنم
مرجع خبری پرسپولیس : هادي نوروزي مهاجم پرسپوليس پس از به ثمر رساندن دو گل در ديدار با مس كرمان، توسط افشين قطبي به تيم ملي دعوت شد.

نوروزي پس از دعوت به تيم ملي ايران اظهار داشت: در‌حال حاضر در اردوي تيم ملي هستم. فكر مي‌كنم شناخت قبلي قطبي از من در كنار عملكرد مثبتم در ديدار با مس از جمله دلايلي بود كه موجب گرديد من به تيم ملي دعوت شوم. بعد از بازي با مس بود كه فهميدم به تيم ملي دعوت مي‌شوم چون قطبي از بازي من ابراز رضايت كرده بود و عملكرد فني‌ام مورد توجه او قرار گرفته بود.
 
نوروزي تصريح كرد: مي‌دانم كه پس از گلزني در پرسپوليس و دعوت به تيم ملي كارم بسيار سخت شده، اما تمام تلاشم را انجام مي‌دهم كه حضورم در تيم ملي مقطعي نباشد تا روزي بتوانم در تيم ملي تبديل به يك بازيكن ثابت شوم.
 
مهاجم پرسپوليس در رابطه با بازگشت آرفي و احتمال نيمكت‌نشيني در پايان خاطرنشان ساخت: آرفي واقعا بازيكن بزرگي است اما من جدا از فوروارد توانايي بازي در پست‌هاي ديگر را هم دارم. من در تمرينات و هر بازي تلاش مي‌كنم تا جايگاه ثابتي در پرسپوليس به دست آورم هر چند كه مي‌دانم كه اين موضوع به راحتي امكان‌پذير و ميسر نخواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)