پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با همه وجود باز هم برای پرسپولیس بازی می‌کنم، اما بعد از شش ماه بازی نکردن سخت است که وارد زمین شوم.

رضا نوروزی در خصوص شرایط خودش و همچنین تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 

چند روزی هست که به تمرینات گروهی اضافه شده‌ای، از وضعیت بدنی خودت صحبت کن.

خوشبختانه شرایطم خوب است و نزدیک به 50 درصد آماده هستم و اگر شرایطم همینطور خوب پیش برود، تا دو هفته دیگر کاملاً آماده بازی می‌شوم و می‌توانم مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیابازی کنم، البته با این وضعیتی که دارم، احتمال حضورم مقابل بنیادکار ازبکستان 50ـ50 است، اما قطعاً می‌توانم مقابل النصر عربستان بازی کنم. خوشبختانه اضافه وزن هم ندارم و بدن خودم را حفظ کرده‌ام و آماده می‌شوم تا به 100 درصد آمادگی برسم.

 از وضعیت پرسپولیس هم صحبت کن که این تیم بعد از 5 باخت متوالی بالاخره مقابل پدیده قم پیروز شد.

قبول دارم که چند بازی، خوب نتیجه نگرفتیم اما در بازی با پدیده خیلی خوب بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم، هر چند که باید بگویم دور تیم پرسپولیس حواشی زیاد است و این حاشیه‌ها به تیم ضربه می‌زند. در حال حاضر هم که بازیکنان خیلی خوب تمرین می‌کنند و آماده بازی با صبا می‌شوند تا یک نتیجه خوب بگیرند.

فارس: این روزها صحبت‌هایی هم درباره تحولات در کادر فنی پرسپولیس به گوش می‌رسد، در این باره هم صحبت کن.

به نظر من، تیم شرایط خوبی دارد و فکر نمی‌کنم نیازی به تغییرات در کادر فنی باشد و فکر می‌کنم اگر مربی جدید هم بیاید، تا بخواهد با تیم آشنا شود لیگ تمام می‌شود و فکر می‌کنم مربی جدید نتواند به پرسپولیس کمک کند و باید به کادر فنی فعلی تیم اعتماد کرد. 

 پرسپولیس فردا با صبا بازی می‌کند، دیداری که نتیجه آن بسیار مهم است. فکر می‌کنی چه نتیجه‌ای در پایان این بازی به دست بیاید؟

صبا تیم خوبی است، اما آنها هم چند هفته‌ای است که نتایج خوبی نگرفتند و قطعاً فردا برای سه امتیاز به مصاف ما می‌آیند، اما شرایط تیم ما شرایط مناسبیاست و برد مقابل پدیده شرایط ما را بهتر کرده و فردا برای برد به زمین می‌رویم و چیزی جز سه امتیاز ما را راضی نمی‌کند.

 اینکه نمی‌توانی در لیگ بازی کنی برایت ناراحت‌کننده نیست؟

قطعاً ناراحت‌کننده است چرا که از دو هفته دیگر آماده بازی می‌شوم، اما باید از تلویزیون بازی‌ها را ببینم، اما چاره‌ای هم نیست چون دست خودم نبوده چون این اتفاق افتاده است، هر چند که دلم با پرسپولیس است و برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.

 شنیده‌ایم که چند وقتی است مطالبات مالی‌ات را از پرسپولیس دریافت نکرده‌ای.

نزدیک به سه چهار ماهی است که من پول نگرفته‌ام و حتی همان مقداری که به سایر بازیکنان داده‌اند را به من نداده‌اند، حتی پاداشی که به بازیکنان هم می‌دهند به من تعلق نمی‌گیرد و این واقعاً ناراحت‌کننده است، چرا که من با پرسپولیس قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم و باید مطالبات من را هم بدهند، هر چند که قولی در این باره به من داده شده و امیدوارم که این موضوع عملی شود.

 روز گذشته نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس به محل تیم آمد، آیا در خصوص مشکلت با او صحبت کرده‌ای؟

بله من با نژادفلاح صحبت کرده‌ام و او هم قول‌هایی داد که مشکلم حل شود.

 هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که بعد از بهبودی و حضور مجدد در زمین، همان رضا نوروزی آماده را ببینند؟

من همه تلاشم را می‌کنم و از نظر بدنی هم در شرایط خوبی هستم و با همه وجود برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم، اما بعد از شش ماه بازی نکردن، حضور در میدان سخت است.

 روز گذشته هم تیم نفت که تیم سابق تو بود موفق شد به لیگ قهرمانان آسیا برود، در این باره صحبتی داری؟

بله، من بازی نفت را دیدم و واقعاً از صعود آنها خوشحال شدم و خوشحال‌تر هستم که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا چهار تیم باقی ماند و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشند تا قدرت فوتبال ایران یک بار دیگر در آسیا به رخ همه کشیده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)