تلاش تیمی باعث موفقیت پرسپولیس شد

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پاس همدان به خاطر وضعیتش در جدول چیزی برای از دست دادن نداشت و بی مهابا بازی می‌کرد. برای همین بازی سختی بود که به لطف خدا 3 توانستیم امتیاز آن را بدست آوردیم.

 

هادی نوروزی که گل دوم پرسپولیس برابر پاس را به ثمر رساند افزود :  بازی سخت و فیزیکی بود و به نظرم ما در نیمه اول بهتر کار کردیم و نتیجه هم گرفتیم. اما در نیمه دوم با توجه به اینکه همان اوایل نیمه گل خوردیم، فشار زیادی بر تیم وارد شد.

 

وی افزود:” با وجود فشار زیاد پاس در نیمه دوم توانستیم بازی را اداره کنیم. ما در زمین حریف بازی می‌کردیم و اداره کردن بازی که حریف بی مهابا بازی می‌کند، ساده نیست.

پاس چیزی برای از دست دادن نداشت و در نیمه دوم سعی می‌کرد با فشار زیاد، تمرکز تیمی را از ما بگیرد که خدا را شکر با هوشیاری بچه ها نتیجه، تا پایان بازی حفظ شد.

 

نوروزی درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: تلاش کل تیم باعث موفقیت پرسپولیس در این بازی شد. برای من هم موفقیت تیم مهم است و گلی هم که به ثمر رساندم، حاصل زحمات تمام بچه ها بود. ما با آنالیزهایی که کادر فنی برایمان انجام داده بود، به نقاط ضعف پاس پی برده بودیم و می‌دانستیم آنها در عمق مشکل دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)