پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازی‌هایی که تا اینجا انجام داده‌ایم سخت بوده و کسی هم نمی‌تواند بگوید عیار پرسپولیس در بازی با سپاهان مشخص می‌شود.

هادی نوروزی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی است و بازی کردن با این تیم در اصفهان همیشه سخت است. این بازی برای ما و هواداران همیشه سخت و حساس بوده اما با این هدف به اصفهان می‌رویم که دست پُر به تهران برگردیم.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در سه بازی گذشته منجر به گرفتن 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن شده ادامه داد: ما برای امتیاز گرفتن به اصفهان می‌رویم و دیدید که از سه بازی 7 امتیاز گرفتیم و با روحیه بسیار خوبی مقابل سپاهان بازی خواهیم کرد و امیدوارم با همین شرایط خوب مقابل سپاهان هم بازی خوبی انجام دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم پیش از بازی با سپاهان هم گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستیم که امیدوارم این شرایط تا بازی با سپاهان ادامه داشته باشد.

نوروزی درباره اینکه منتقدان درخشان می‌گویند عیار واقعی او در بازی روز جمعه مشخص خواهد شد افزود: بازی‌های قبلی ما هم بازی‌های مشکلی بود و کسی هم نمی‌تواند بگوید که ما بازی‌های راحتی انجام دادیم چراکه در لیگ همه بازی‌ها سخت است اما به هر حال بازی در اصفهان مقابل سپاهان کار واقعا مشکلی است اما نمی‌دانم منظور منتقدان از مشخص شدن عیار چیست. با این همه همه می‌دانند که بازی با سپاهان قطعا سخت خواهد بود و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)