مرجع خبری پرسپولیس : در ادامه گفت وگوى ويژه اى كه با سرخپوشان داشتيم، اين بار سراغ محمد نورى رفتيم و از او خواستيم از شرايط و آينده پرسپوليس برايمان صحبت كند. مصاحبه با وى را بخوانيد:

• از شرايط و وضعيت تيم بگو.
– خوشبختانه شرايطمان خوب است و روز به روز بهتر هم مى شود. بعد از اردوهايى كه داشتيم و فصل بدنسازى كه در اردبيل و آلمان پشت سر گذاشتيم، ادامه برنامه هايمان را در تهران پى گيرى مى كنيم و اميدوار هستيم در يك شرايط ايده آل و خوب، آماده شروع ليگ شويم.

• شمارش معكوس براى شروع فصل آغاز شده، فكر مى كنى با شروع فصل يك پرسپوليس آماده را شاهد خواهيم بود؟
– انشاء الله همين طور است كه مى گوييد. خوشبختانه پس از اردوهاى مفيدى كه در برنامه داشتيم نزديك ،۷۰ ۸۰ درصد آمادگى را به دست آورده ايم و با توجه به چند بازى دوستانه و در لابه لاى آن برنامه هاى تمرينى كه داريم همه چيز به حد ايده آل خواهد رسيد.

 


 من به شما قول مى دهم، قبل از بازى با تراكتور ، بتوانيم به مرز آمادگى صددرصد هم برسيم.

• با در نظر گرفتن اين مساله كه جزو ياران جديد تيم هستى، فضا را براى شروع كار چطور مى بينى؟
– بازيكنان پرسپوليس اكثراً از دوستانم هستند و از اين نظر هيچ مشكلى وجود ندارد. در مورد آقاى دايى هم بايد بگويم من سابقه كار با او را دارم و اين مساله به من كمك بسيارى مى كند. چون هم من مى دانم ايشان از من چه چيزهايى مى خواهد و هم خود على آقا، من و توانايى هايم را مى شناسد. با توجه به اين مساله بايد بگويم شرايط در مورد من كه خوب است.

• فضاى غير فوتبالى تيم چطور؟
– همه ما با هم دوست هستيم و در كنار اين رفاقت ها، رقابت خوب و سالمى در تيم وجود دارد. مطمئناً هر كس بهتر باشد و بيشتر تلاش كند، اين شانس را به دست مى آورد كه در تركيب اصلى باشد و با عملكرد خوب خود، نتيجه دلخواه را براى تيم رقم بزنيم.

• نوبتى هم باشد نوبت تيم ملى است. دوست دارى در اين مورد صحبت كنى؟
– در خدمتتان هستم. سوالى باشد، جواب مى دهم.

• چرا از تيم ملى خط خوردى؟ آيا اين مساله دليل فنى داشت؟
– نمى دانم چه جوابى بدهم! يعنى اينكه دليل اين مساله را نمى دانم خدا را شكر از نظر بدنى، و روحى هيچ مشكلى ندارم و در اين مدت هم خيلى خوب تمرين كردم و آمادگى مطلوب را هم داشته و دارم اما با نظر كادر فنى، از تيم ملى خط خوردم!

• به نظر مى رسد به خاطر اين مساله روحيه ات را از دست نداده اى؟
– چرا بايد روحيه ام را از دست بدهم؟ اتفاقاً انگيزه بيشتر شده ومى خواهم ثابت كنم كه حقم اين نبود. در اين برهه كادر فنى تيم ملى نام مرا خط زد اما دليل ندارد كه فرصت دوباره اى را به دست نياورم. به اميد خدا در پرسپوليس و در تركيب اين تيم آنقدر خوب كار مى كنم كه دوباره به تيم ملى دعوت شوم.

• دوباره برويم سراغ وضعيت باشگاهى در شرايطى كه اكثر تيمها قصد دارند در شروع ليگ كار خود را آغاز كنند به نظرت كدام تيمها امسال نامشان در صف مدعيان قرار مى گيرد؟
– با توجه به خريدها و شرايط فنى كه از تيم ها اطلاع دارم پرسپوليس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن مدعيان هستند. البته نام استيل آذين را هم بايد به اين ليست اضافه كنيم.

• مدعى اصلى چطور؟
– هميشه در شروع فصل هم پرسپوليسى ها از قهرمانى صحبت مى كنند هم استقلال. به نظرم شرايط خاص و هواداران ويژه اين ۲ تيم باعث شود نام اين ۲ تيم جزو مدعيان اصلى شود. مساله اى كه هميشه باعث مى شود تنور ليگ، داغ و فصل جذاب شود.

• در اين بين به عنوان يك پرسپوليسى چه قول ويژه اى به هواداران پرسپوليس مى دهى؟
– آينده دست خداست و خيلى سخت است اگر بخواهيم از حالا در مورد سرنوشت پرسپوليس در پايان فصل صحبت كنيم اما مطمئن باشيد هدف اصلى همه ما در جمع پرسپوليسى ها، قهرمانى است. هم در ليگ و هم در جام حذفى. البته نبايد فراموش كرد حضومان در آسيا، اين شانس را نصيب ما كرده كه در اين جام هم شانسمان را امتحان كنيم.انشاء الله با هدف گذاريها و برنامه ريزى هايى كه در دستور كار ما قرار داده شده ، رسيدن به هر ۳ هدف هم براى پرسپوليس دور از ذهن نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)