مرجع خبری پرسپولیس: هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي بازي با فولاد صد در صد آماده‌ايم؛ اما اميدوارم هواي اهواز روز شنبه با ما يار باشد.


 

محمد نوري اظهار داشت: پس از بازي مقابل شاهين بوشهر و با تلاش پزشك تيم، مصدوميتم بهتر شده است. اميدوارم تا بازي مقابل فولاد صد در صد آماده شوم.


 

وي در جواب سؤالي كه با اين مصدوميت به تيم ملي خواهد رفت، ‌گفت مشكل خاصي نيست. صد در صد تيم ملي را همراهي خواهم كرد.

 

 

نوري درباره شرايط بازي مقابل فولاد خوزستان عنوان كرد: فولاد در چند سال اخير هميشه جزء بهترين‌ها بود. به همين دليل، بازي سختي در پيش داريم. اميدوارم براي رسيدن به موفقيت، هواي اهواز روز شنبه كمي با ما يار باشد و خنك‌تر نسبت به گذشته باشد تا بتوانيم تاكتيك‌هاي خود را راحت‌تر در زمين پباده كنيم.

 

 

اگر هوا هم گرم باشد، پرسپوليس براي 3 امتياز به ميدان مي‌رود. اكنون موقعيت خوبي در صدر جدول داريم و مي‌دانيم رسيدن به اين وضع شايد آسان باشد؛ اما نگه داشتن آن خيلي سخت است. اميدوارم با تلاش و كوشش بازيكنان و امتياز كامل گرفتن مقابل فولاد به خواسته خود در هفته‌هاي جاري برسيم.

 

محمد نوري خاطر نشان ساخت: فولاد در تمام پست‌ها بازيكنان خوبي دارد؛ اما جنگ هافبك‌ها مي‌تواند در اين ديدار بسيار ضروري باشد. با بازيكناني كه داريم، ميانه زمين را براي خودمان مي‌گيريم تا بازيكنان ما در خط حمله بتوانند با گلزني‌، كارشان را انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)