با اقتدار نیم فصل دوم را آغاز می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم‌ملي فوتبال ايران گفت: در بازي اول براي آنكه اقتدار خود را نشان دهيم، بايد عراق را شكست دهيم.

 

محمد نوري با بيان اينكه هدفي جز قهرماني در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا نداريم، اظهار داشت: خوشبختانه تيم بسيار خوبي داريم و بازيكنان انگيزه زيادي براي موفقيت دارند. در گروه ما تيم‌هاي خوب و سرسختي حضور دارند، اما اميدوارم با غلبه بر حريفان خود پس از 35 سال عنوان قهرماني را از آن خود كنيم.

 

وي در مورد آمادگي خود نيز گفت: من و همه ملي‌پوشان در آمادگي خوبي به سر مي‌بريم، اميدوارم همين آمادگي را تا روز بازي‌ها نگه داريم و با عنوان قهرماني به ايران بازگرديم.

 

 

هافبك تيم‌ملي فوتبال ايران با بيان اينكه همواره بازي اول در هر تورنمنتي دشوار است، تصريح كرد: اولين بازي ما با قهرمان دوره گذشته جام ملت‌هاي آسيا يعني عراق است. بازي سختي مقابل اين تيم داريم، اما تنها براي رسيدن به 3 امتياز مقابل اين تيم صف‌آرايي خواهيم كرد تا بازي اول را با اقتدار آغاز كنيم.

 

نوري در پاسخ به اين سوال كه آيا نبودن قطبي پس از پايان جام ملت‌هاي آسيا در روحيه ملي‌پوشان تاثير‌گذار بوده است، خاطرنشان كرد: هدف ما تنها موفقيت تيم‌ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا است و حضور يا عدم حضور قطبي پس از جام ملت‌ها نيز هيچ تاثيري روي عملكرد ملي‌پوشان نخواهد داشت. هدف ما اين است كه جايگاه ايران را در آسيا ارتقا دهيم.

 

وي در خصوص وضعيت تيم پرسپوليس عنوان كرد: خوشبختانه پرسپوليس وضعيت خوبي دارد و اردوي خوبي نيز در تركيه برپا كرده است. در صحبتي كه با برخي از بازيكنان تيم داشتم، از شرايط تيم در تركيه ابراز رضايت مي‌كردند.

 

نوري افزود: مي خواهيم نيم فصل دوم را با اقتدار آغاز كنيم و به صدر جدول برسيم. پيروزي مقابل سايپا روي روحيه بازيكنان بسيار تاثيرگذار بود و روحيه آنها را بالا برد، اميدوارم از تعطيلي‌ها نهايت استفاده را برده و به آمادگي خوبي برسيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)