پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روزها بدشانسی یار من شده است.

محمد نوری  در خصوص بازی با صبای قم اظهار داشت: به نظرم بازی بسیار منطقی و خوبی را مقابل صبای باانگیزه برگزار کردیم و در همان 10 دقیقه اول پنج موقعیت گل داشتیم.

وی افزود: اما متاسفانه با یک گل خورده غافلگیر شدیم ولی در نیمه دوم تعویض‌های علی دایی جواب داد و به نظرم 6 موقعیت هم در نیمه دوم داشتیم اما متاسفانه دیر گل زدیم. ای کاش پنج دقیقه زودتر گل می‌زدیم.

وی در پاسخ به سوالی که محمد مایلی‌کهن اعلام کرده فوتبال پرسپولیس علی‌اصغری بود گفت: من به خودم اجازه نمی‌دهم جواب مربی تیم را بدهم اما ما در همان نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. اگر زمان داشتیم به شما قول می‌دهم گل دوم را می‌زدیم. دیر گل زدیم اما گل دلچسبی بود. همین‌که ما در یک بازی خارج از خانه نباختیم و بعد از پنج هفته تیم ما خارج از خانه گل زد این خودش خوب بود.

نوری تاکید کرد: یکی دیگر از نکات مهم این بازی این بود که ما تا دقیقه 94 جنگیدیم و میل بردن داشتیم و این خودش یک هنر بود. در نیمه دوم درست است که صبا هم فرصت داشت اما فقط بر اثر ضدحمله بود. در کل می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما صبا با سیستم دفاعی خود این اجازه را به ما نداد.

نوری درباره دعوتش به تیم ملی نیز گفت: از اعتماد کی‌روش سپاسگزارم. باز هم افتخار می‌کنم که پیراهن تیم ملی را می‌پوشم و امیدوارم در دیدار با تایلند جزو 11 نفر اصلی باشیم. کارم خیلی سخت است اما برای خدمت به تیم ملی بی‌تابانه منتظر فرصت هستم تا جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

نوری همچنین درباره ضربه‌ای که به سمت دروازه صبا زد اما با برخورد به سیدصالحی به گل تبدیل نشد گفت: از بنده خدا سید‌صالحی هرگز ناراحت نیستم. شاید باید ضربه‌ام را کمی بالاتر می‌زدم. من سید را ندیدم اما گوشه خالی دروازه را هدف گرفتم که ناگهان توپ به سید‌صالحی خورد. فعلا بدشانسی با من است اما من همیشه سعی کرده‌ام اگر گل نزنم هدفم این است که پاس گل بدهم که خدا را شکر در دیدار با صبا این اتفاق افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)